سه شنبه 27 دی 1384

معصومه شفیعی: پروردگارا! عزيز محبوس خود را به تو مي‌سپارم، ادوارنيوز

ادوار نیوز : معصومه شفيعي در دوهزار و نود و چهارمين روز حبس همسرش نامه ای منتشر و طی آن نسبت به وضعيت جسماني وي ابراز نگراني كرد. متن اين نامه که رونوشتی از آن به ادوار نیوز نیز ارسال شده است در ادامه مي آيد:


"اللهم لا تسلط علينا من لا يرحمنا"
امروز، دوشنبه 26/10/84 مصادف با دوهزارونود وچهارمين روز حبس آقاي گنجي و صدوسي و نهمين روز زندان انفرادي اوست. طي 145 روز گذشته ايشان فقط 2 بار با فرزندانش كه آرزوي ديدار پدر را دارند، ملاقات كرده است. در آخرين ملاقات وضعيت جسمي ايشان بدين گونه بود:
وزن: 50 كيلوگرم با ضعف بسيار شديد و فشار خون بسيار پايين و جز پوست و استخوان از او باقي نمانده است. همچنان در انفرادي امنيتي 2 الف نگهداري مي‌شود در محدوديت بسيار شديد غذايي و دارويي. به درخواست‌هاي ما براي ملاقات پاسخي نمي‌دهد و سعي دارند با تحت فشار قرار دادن خانواده به آقاي گنجي فشار آورند. طبق قانون زنداني‌اي كه دوران محكوميت خود را مي‌گذراند بايد در بند عمومي نگهداري شود، از تماس تلفني، ملاقات هفتگي با خانواده و وكيل، تغذيه مناسب، امكانات پزشكي و دارويي و مرخصي ماهانه بهره مند است اما هيچ يك از اين موارد در مورد آقاي گنجي رعايت نمي شود. آخرين مرخصي ايشان 8 ماه پيش بود. ما شديدا نگران سلامتي و زندگي آقاي گنجي هستيم اين حق قانوني ماست كه از ملاقات هفتگي بهره مند باشيم ولي متاسفانه اوج شقاوت و نامردمي اقتدارگرايان به حدي است كه به خانواده و فرزندان يك زنداني نيز رحم نمي‌كنند چه رسد به خود زنداني. ملاقات كه سهل است اگر بتوانند خانواده گنجي را نيز قتل عام مي‌كنند تا بدين وسيله به گنجي فشار آورند.
اميدوارم هر چه زودتر مصلحي جهاني ظهور كند نه اين منظور كه مدعيان دروغين "مردمسالاري" و "عدالت علوي" را قلع و قمع كند، بلكه بدين خاطر كه چشمان منتظر خانواده‌اي مظلوم را از خيره شدن به در، خون دل خوردن، بغض در گلو شكستن و ذره ذره پر شدن از نفرت نجات دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پروردگارا!
آرزوهاي ما چقدر نازل شده و زندگي در زمانه‌اي كه همه ارزش‌ها به لجن كشيده شده، چقدر طاقت‌فرسات.
پروردگارا!
عزيز محبوس خود را به تو مي‌سپارم؛ تو شاهدي كه او نيتي جز اصلاح ندارد او نه در پي قدرت است و نه مكنت . گذشته پاك او و كارنامه درخشانش نشان مي‌دهد كه چگونه مردمي است.
پروردگارا!
زمينه خدمت به مردم را براي عاشقان خود و عاشقان بندگان خود فراهم كن.
خانه، از اساس ويران است و شايد با علم به همين موضوع است كه متوليان آن منجمله مسئولين قضايي رغبتي به اصلاح نشان نمي‌دهند.

معصومه شفيعي
26/دي/84

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معصومه شفیعی: پروردگارا! عزيز محبوس خود را به تو مي‌سپارم، ادوارنيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016