شنبه 1 بهمن 1384

آصفي: دولت آمريكا با نيرنگ نمي‌تواند واقعيتها را پنهان كند، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۱/۰۱‬

سخنگوي وزارت امور خارجه، سياستهاي مداخله جويانه آمريكا را مغاير با بيانيه الجزاير دانست و گفت: آمريكا اثبات كرده است به تعهدات دوجانبه و بين‌الملل پايبند نيست و با نيرنگ نمي‌تواند واقعيت را پنهان كند.

به گزارش روز شنبه اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه، "حميدرضا آصفي" تخصيص بودجه به افراد و موسسه‌هاي غيردولتي از سوي آمريكا را اقدامي عبث خواند و افزود: چنين اقداماتي كاخ سفيد را بيشتر رسوا مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي سياستهاي خصمانه آمريكا در قالبهاي گوناگون اقتصادي، تبليغاتي و فرهنگي عليه جمهوري اسلامي ايران استمرار داشته است و خلاف انتظار دولتمردان آمريكا اقدامات خصمانه اين كشور همواره موجب وحدت بيشتر مردم ايران و حمايت از نظام جمهوري اسلامي شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آصفي تصريح كرد: آمريكا با حمايت همه جانبه از رژيم صهيونيستي و تلاش مداوم براي تامين منافع اين رژيم، در جهان اسلام منزوي شده است و براي برون رفت از وضعيت كنوني چاره‌اي جز تغيير سياستهاي خود ندارد.

وزارت امور خارجه آمريكا در بودجه سال ‪ ۲۰۰۶‬خود، پنج ميليون دلار كمك به افراد و موسسه‌هاي غيردولتي ايران و برنامه‌هاي راديو و تلويزيوني پيش- بيني كرده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آصفي: دولت آمريكا با نيرنگ نمي‌تواند واقعيتها را پنهان كند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016