سه شنبه 4 بهمن 1384

وزیر کشور: انفجارهای اهواز تداوم حرکت های کور هدایت شده آن سوی مرزها است، مهر

- عوامل انفجارها سریعا شناسایی و دستگیر خواهند شد

مصطفی پور محمدی وزیر کشور گفت: انفجارهای امروز در اهواز، تداوم همان حرکت های کور هدایت شده از آن سوی مرزهاست.
به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر"، پورمحمدی که عصر امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران پارلمانی از وقوع انفجارهای امروز در اهواز ابراز تاسف کرد و افزود: از آن لحظه که این حادثه صورت گرفته است، بوق های تبلیغاتی دشمنان فعال شده اند و معلوم است انتظارچنین حادثه ای را داشته اند.

وی ضمن تسلیت به بازماندگان داغدیده خانواده شهدای این حادثه تاکید کرد: بدخواهان نظام وقتی از راه های عادی به مقاصد خود نمی رسند، ناچار می شوند به چنین تحرکاتی دست زنند، اما مطمئنا این اقدامات تاثیری در اراده مردم ما نخواهد داشت.

وزیر کشور ادامه داد: چند انفجار و جان یک عده بی گناه را گرفتن نه تنها مانع رشد ملت ما نخواهد شد، بلکه پس از آن مردم ما با عزم قوی تر پیش خواهند رفت.

پورمحمدی بر لزوم شناسایی و برخورد با عوامل این حادثه تاکید و خاطرنشان کرد: نسبت به عوامل این حادثه با قدرت اقدام خواهد شد و مردم مطمئن باشند که عوامل این حادثه مانند حادثه گذشته به سرعت شناسایی و دستگیر خواهند شد و به سزای عمل خود نیز خواهند رسید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی متذکر شد: همه عوامل حادثه گذشته شناسایی و دستگیر شده و اعتراف کرده اند و پرونده این عوامل تشکیل شده است و انتظار ما این است که به سرعت به مجازات لازم و آنچه که حق آنان و بر اساس قوانین شرع است، برسند.

وی ادامه داد: ما از دستگاه قضایی انتظار داشتیم و بر آن تاکید می کنیم تا جانیان و عاملان این حوادث را به سزای عملشان برساند.

وزیر کشور عنوان کرد: به هر حال دستگاه های اجرایی، انتظامی، امنیتی و سیاسی مسئول این کار با قدرت عمل، عوامل را شناسایی و دستگیر کرده و این بار نیز با همه قدرت و توان عمل می کنند.

پورمحمدی در پایان از مردم خواست تا مردم همیشه آگاهانه و هوشیارانه در صحنه ها حضور داشته باشند و این حوادث همچون گذشته در اراده پولادین آنها تاثیر نگذارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزیر کشور: انفجارهای اهواز تداوم حرکت های کور هدایت شده آن سوی مرزها است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016