پنجشنبه 6 بهمن 1384

محسنی اژه ای وزیر اطلاعات: گروگان گیری های اخیر جنبه سیاسی ندارد، مهر

- اگر پرونده هسته ای به شورای امنیت برود آمریکا بیشتر از ما ضرر می کند

محسنی اژه ای وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه دستیابی به علوم و فنون هسته ای از حقوق اولیه همه کشورها از جمله ایران است، گفت: از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آییم، زیرا اگر امروز زیر بار سلطه و زور کشور های اروپایی برویم، در آینده اروپاییان بیشتر زیاده خواهی می کنند.
به گزارش خبرنگار "مهر" در قم ، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در سلسله نشست های همایش علمی کار بردی تبلیغ که با حضور جمعی از مبلغان در مدرسه دارالشفای قم برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت : درصدد هستیم تا پرونده ایران به شورای امنیت نرود، زیرا ایران عضو NPT و پایبند به قوانین بین المللی است، ولی اگر پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت ارجاع شود، برای آمریکا و اروپا ضرر و زیان های فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دستیابی به علوم و فنون جز حقوق اولیه و همه کشورها از جمله ایران است، گفت: از حقوق مسلم خود هرگز کوتاه نمی آییم، زیرا اگر ایران امروز زیر بار سلطه و زور کشورهای اروپایی برود، در آینده اروپاییان بیشتر زیاده خواهی می کنند.

محسنی اژه ای در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نا امنی مرزهای شرقی و گروگان گیری در این مرزها اظهار داشت: عمده این گروگان گیری ها برای اخاذی است و کمتر جنبه سیاسی دارد.

وی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات با همکاری دستگاههای تابعه دیگر در تلاش است هر چه سریعتر این مشکل را حل کند، گفت: به دنبال تقویت امنیت مرزهای ایران هستیم.

وزیر اطلاعات در پایان وحدت ملی را یکی از قوی ترین سلاح های ایران دانست و گفت : امروز دنیا از وحدت ما می ترسد و می خواهد این سلاح را از کشور ما بگیرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اژه ای افزود: امروز آنچه دشمن در سرلوحه کار خود قرار داده و به آن پافشاری می کند این است که همدلی مردم و مسئولین را خدشه دار کند.

محسنی اژه ای اظهار داشت: اگر چه دشمنانی هستند که می خواهند وحدت مردم ایران را از بین ببرند، ولی مردم ایران آگاهتر از این هستند که فریب این توطئه ها را نخورند و تنها به فکر حفظ بقای نظام می اندیشند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسنی اژه ای وزیر اطلاعات: گروگان گیری های اخیر جنبه سیاسی ندارد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016