جمعه 7 بهمن 1384

آصفي با استقبال از پيروزي حماس: مردم فلسطين با آراي‌شان گزينه‌ي مقاومت را انتخاب كرده و بدان وفادارند، ايسنا

سخنگوي وزارت امور خارجه با تبريك برگزاري انتخابات در فلسطين، با استقبال از پيروزي جنبش مقاومت اسلامي حماس، اظهار داشت: مردم فلسطين با آراي خود گزينه‌ي مقاومت را انتخاب كرده و بدان وفادارند و با تمام وجود از آن حمايت مي‌كنند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حميدرضا آصفي ابراز اميدواري كرد نتايج انتخابات، همبستگي هرچه بيشتر ملت فلسطين را براي احقاق كامل حقوق‌شان در پي داشته باشد.

وي مشاركت قاطبه‌ مردم فلسطين را در انتخابات نشانگر عزم فلسطينيان براي استمرار مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران ارزيابي كرد و اظهار داشت: امروز شور، هيجان و اميد سراسر سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين را در بر گرفته است. جمهوري اسلامي ايران ضمن تبريك اين پيروزي به ملت بزرگ فلسطين، جنبش حماس و همه‌ي مبارزين فلسطيني و امت بزرگ اسلامي اميدوار است كه نتايج حضور پرقدرت حماس در صحنه‌ي فلسطين دستاورد‌هاي بزرگي براي ملت فلسطين داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آصفي واكنش دولت آمريكا به اين رخداد را قابل انتظار توصيف كرد و اظهار داشت: دولت آمريكا فقط از انتخاباتي كه اهداف و منافع آن كشور را تامين كند، استقبال مي‌كند و اين رفتار سياسي آمريكا را در منطقه رسوا كرده است.

سخنگوي وزارت امور خارجه اضافه كرد: حاميان رژيم صهيونيستي بايد تحولات منطقه را به درستي تحليل نموده و هرچه زودتر چشمان‌شان را بر روي واقعيت‌هاي انكارناپذير خاورميانه بگشايند.

Copyright: gooya.com 2016