سه شنبه 18 بهمن 1384

خواست دانشجویان تجمع کننده در مقابل سفارت دانمارک: "تحویل مجرمین اين جنایت به جمهوری اسلامی برای محاکمه و مجازات"، مهر

دانشجویان تجمع کننده در مقابل سفارت دانمارک در پایان تجمع خود در مقابل سفارت دانمارک بیانیه‌ ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر"، در این بیانیه آمده است: اهانت ‌های شرم آور کشورهای غربی به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) یک بار دیگر عمق کینه و مقاصد ضد اسلامی غرب را به نمایش گذاشت. این جنایت عظما در حالی صورت می‌گیرد که غرب مستاصل از جنبش رو به اوج بیداری اسلامی و پیروزی ‌های پی در پی اسلام در ایران، عراق، لبنان، افغانستان، فلسطین، مصر و دیگر کشورهای اسلامی ، به حربه تمسخر و توهین متوسل شده ‌است.

شایان ذکر است که این اهانت ‌ها با توجیه حمایت از آزادی بیان از سوی دولت‌ های اروپایی مورد حمایت قرار گرفته است. این درحالی است که در همین کشورهای به ظاهر آزاد سخن گفتن از حقایق جنگ جهانی دوم و بررسی محققانه در مورد موضوعاتی چون هولوکاست نه تنها آزاد شمرده نمی ‌شود، بلکه شدیدترین مجازات‌ها و جریمه‌ های مالی و محاکمه و زندان را به دنبال دارد.

در پشت پرده این جنایت دست یهود و کینه ‌های خیبری آنان به وضوح آشکار است و خاطره جنگ‌های صلیبی و جنایات پشت پرده آنان در تحریک مسیحیان صلیبی برای حمله به اسلام یک بار دیگر از طریق مشمئز کننده ترین اهانت‌ها به ساحت پاک برترین مخلوق خدای سبحان تکرار شده است. غافل از آنکه این بار نیز موج بیداری اسلامی طومار یهود عنود و مسحیان صلیبی را درهم خواهد پیچید.

هدف اصلی این دشمنان و نوک اصلی این پیکان جمهوری اسلامی و آن اسلام ناب محمدی است که امام راحل ما هدایت گر بسوی آن بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم اکنون خلف صالح و پاسدار شایسته آن است.

دانشجویان در بیانیه خود یادآور شده اند: ما تجمع‌ کنندگان اعلام می‌داریم که این دشمنان همانند گذشته دچار خطا شده و از یاد برده‌اند که چگونه موسی زمان خمینی کبیر، در حکم ارتداد سلمان رشدی سند فضاحت آنها را امضاء نمود.اکنون نیز فرزندان خمینی و راهروان راه او نشان خواهند داد که ساکت نخواهند نشست و اهانت به مقدسات اسلامی را هرگز تحمل نخواهند نمود و همانند سید و سالار شهیدان که تکلیف همه ما را در برابر فرعونیان زمان معین نموده است حاضر به همه گونه جانفشانی در راه حمایت و حفاظت از اسلام هستند.

تجمع ‌کنندگان در این بیانیه خواسته های خود را به شرح زیر اعلام کردند:

1- اخراج سفیر دانمارک و تعطیلی سفارت این کشور در جمهوری اسلامی
2- قطع کامل روابط اقتصادی با دانمارک
3- معذرت خواهی و اعلام ندامت مسئولان کشور دانمارک
4- معذرت خواهی اتحادیه اروپایی از همه مسلمین جهان
5- تصویب قوانینی در مجامع بین ‌المللی برای ممنوعیت اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی
6- تحویل مجرمین این جنایت به جمهوری اسلامی برای محاکمه و مجازات
7- تشکیل دادگاه غیبی از سوی مسئولین ذیربط برای محاکمه مجرمان این پرونده
8- طرح شکایت از دانمارک در مجامع بین ‌المللی
9- در نهایت تجمع کنندگان از همه مسئولان و نهادهای کشور اسلامی می‌خواهند که تمام توان خود را برای مقابله عملی با این جنایات در جهت جلوگیری از تکرار آن به کار گیرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016