سه شنبه 18 بهمن 1384

انتقاد رفسنجاني از اولبن لايحه بودجه دولت احمدي نژاد، فردا

منابع پارلماني مي گويند اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس جمهور پيشين در ديدار هفته گذشته فراكسيون اقليت با وي ، از بودجه سال آينده كشور انتقاد كرده و از آنها خواسته است از تصويب بخشهايي از لايحه بودجه كه به نفع كشور نيست خودداري كنند.

يك نماينده مجلس به خبرنگار «فردا» گفت كه رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار گفته است كه بودجه سال 1385 در صورت تصويب،‌تورمي 20 درصدي به كشور تحميل خواهد كرد.

نمايندگان فراكسيون اقليت نيز در اين ديدار، نگراني خود را از انحراف لايحه بودجه سال ‪ ۸۵‬از برنامه چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله كشور، سياستهاي كلي نظام و برنامه چهارم توسعه ابراز كرده اند.

گفته مي شود هاشمي رفسنجاني از نمايندگان اقليت خواسته است با آينده نگري و نگاه كلان بودجه 85 را مورد بررسي قرار دهند و از تصويب تبصره هاي مخالف برنامه چشم انداز 20 ساله كشور و يا برنامه چهارم توسعه خودداري كنند. وي به نمايندگان گفته است كه در مجمع تشخيص مصلت از تلاش نمايندگان در اين زمينه حمايت خواهد كرد.

وي در اين ديدار همچنين از عدم شركت مقامات دولتي در همايش تخصصي «لايحه بودجه سال 85، سياستهاي كلي و واقعيتهاي موجود» كه در مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت برگزار شد انتقاد كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفته مي شود مقامات دولت احمدي نژاد از شركت در اين همايش خودداري كرده اند.

هاشمي رفسنجاني همچنين در اين ديدار از سياست خارجي دولت احمدي نژاد انتقاد كرده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتقاد رفسنجاني از اولبن لايحه بودجه دولت احمدي نژاد، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016