شنبه 22 بهمن 1384

منتجب‌نيا: حق استفاده از تكنولوژي هسته‌يي صلح آميز را با پافشاري حفظ كنيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


قائم مقام دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: استفاده از تكنولوژي هسته‌يي صلح آميز حق مسلم ملت ايران است و امروز با پيشرفت علم و تكنولوژي در دنيا نمي‌شود يك ملت را از اين موهبت الهي محروم كرد.


حجت‌الاسلام و المسلمين رسول منتجب‌نيا در حاشيه مراسم راهپيمايي 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) افزود: آن‌هايي كه درصددند با فشار بر ملت ايران ما را از اين فن‌آوري محروم كنند، نمي‌توانند پيشرفت ما را كه پيشرفت اسلام است را ببينند، لذا درصدد محروم كردن ما هستند اما ما بايد با پافشاري اين حق مسلم و انساني خود را حفظ كنيم و به هيچ قيمتي در برابر دشمنان تسليم نشويم. حرف آن‌ها قلدرمابانه و غيرمنطقي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تاكيد بر تاثير حفظ اسلام، ملت و آرمان‌هاي انقلاب در آينده انقلاب يادآور شد كه امام(ره) فرمودند؛ اگر مردم در صحنه بوده و از شهادت نترسند شكست نمي‌خورند و افزود: اگر ما مساله شهادت را همانطور كه در پيش از پيروزي انقلاب و دوران دفاع مقدس مطرح بود پاس بداريم و به مصالح دنيوي دل نبنديم، قطعا پيروز خواهيم بود. شكست ما زماني است كه به جاي پيروي از آرمان‌هاي بلندي كه از اسلام و انقلاب اسلامي فرا گرفته‌ايم، به دنيا بچسبيم.


وي همچنين گفت: الحمدالله مسوولان و ملت ما آرمان گرا هستند و پاي اهداف و آرمان‌هاي خود ايستاده‌اند لذا ما آينده را روشن و اميدوار كننده مي‌بينيم.

Copyright: gooya.com 2016