شنبه 22 بهمن 1384

معاون سازمان انرژی اتمی: به پشتوانه رفراندوم ملی هسته ای، با تمام توان به پیش خواهیم رفت، مهر

سعیدی، معاون بین الملل سازمان انرزی اتمی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در حمایت از فناوری هسته ای گفت : با پشتوانه این رفراندوم ملی، سازمان انرژی اتمی با توان و قدرت مضاعف در مسیر گسترش این فن آوری برجسته ، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد .
محمد سعیدی در حاشیه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب و رفراندوم حمایت از فن آوری هسته ای در گفتگو با خبرنگار "مهر" ، اظهار داشت : چنین استقبال گسترده ای از یک مساله ملی، اگر نگوییم بی سابقه، قطعا کم سابقه و کم نظیر بوده است و قطعا با خواستی چنین عمیق در ملت ایران ، به اهداف خود در گسترش فن آوری هسته ای نائل خواهیم شد .

وی تاکید کرد : مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام و انقلاب مهمترین رکن تعیین کننده برای تحقق فناوری هسته ای در ایران به حساب می آیند و نقطه قوت ما در موضوع فن آوری هسته ای این است که این موضوع خواست تمام ملت ایران در داخل و خارج از کشور است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون امور بین الملل و برنامه ریزی سازمان انرژی اتمی اظهار داشت : آیندگان ایران قطعا نسلی را که در این مقطع تاریخی فن آوری هسته ای را حمایت و حفظ کردند تحسین خواهند کرد .

دکتر سعیدی تاکید کرد : ما خود را مرهون و مدیون ملت می دانیم و متخصصان سازمان انرژی اتمی با تمام توان تلاش خواهند کرد که در این مقطع حساس تاریخی بار دیگر کشور عزیزمان سربلند و موفق از این میدان بزرگ بیرون آید .

Copyright: gooya.com 2016