یکشنبه 23 بهمن 1384

حدادعادل: امروز وضعيت ما از هميشه بهتر است، ايلنا

- مشكلات همواره در كشور وجود دارد اما افق كاملا روشن است

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: به شكر خدا امروز وضعيت نظام جمهوري اسلامي ايران از هميشه بهتر است.

غلامعلي حدادعادل در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" با بيان اين كه امروز در كشور با مشكلات فراواني رو به رو هستيم، گفت: امروز با وجود مشكلات در اين 27 سالي كه از انقلاب گذشته است، وضع ما از هميشه بهتر است، زيرا قواي سه گانه با يكديگر متمركز هستند، هم ملت پشت سر رهبري ايستاده است و هم شور و هيجان در ميان مردم وجود دارد كه در راهپيمايي 22 بهمن امسال شاهد اين شور و هيجان بوديم.
رييس مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به اين كه مشكلات همواره در كشور وجود دارد، گفت: الحمدالله امروز افق كاملا روشن است و مجلس, دولت و قوه قضاييه دست به دست هم داده‌‏اند تا خدمتگزار مردم باشند.
حدادعادل با تاكيد بر اين كه مي‌‏توان با پشتوانه مردمي از سر مشكلات عبور كرد، به اكثريت جوان حاضر در راهپيمايي 22 بهمن اشاره كرد و گفت: امروز شما مي‌‏بينيد كه دو سوم جمعيت حاضر در راهپيمايي را جواناني تشكيل مي‌‏دهند كه اصلا انقلاب را نديده‌‏اند اما در اين راهپيمايي حاضر شده و اين نشان مي‌‏دهد كه جوانان به انقلاب و ارزش‌‏هاي آن توجه دارند و از آن حمايت مي‌‏كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حدادعادل ادامه داد: با همين پشتوانه مردمي است كه نظام جمهوري اسلامي ايران همواره سربلند و مقتدر ايستاده است و بر استيفاي حق خود پافشاري مي‌‏كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حدادعادل: امروز وضعيت ما از هميشه بهتر است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016