سه شنبه 9 اسفند 1384

ماجراي بازگشت به لايحه بودجه، حدود ۳۰ امضاء براي بازگشت به لايحه جمع شده است، ايرانيوز

حدود 30 نفر از نمايندگان مجلس پيشنهادي را امضاء كرده‌اند كه بر اساس آن عليرغم بررسي‌هاي كمييون تلفيق بهتر است مجلس به لايحه بودجه دولت بازگردد و آن را مورد بررسي قرار دهد.

بحث بازگشت به لايحه بودجه دولت از مباحث نسبتاً داغ حاشيه امروز مجلس بود.

به گزارش ايرانيوز، حدود 30 نفر از نمايندگان مجلس پيشنهادي را امضاء كرده‌اند كه بر اساس آن عليرغم بررسي‌هاي كمييون تلفيق بهتر است مجلس به لايحه بودجه دولت بازگردد و آن را مورد بررسي قرار دهد.

يك نماينده مجلس خبر داد: جمع‌آوري امضاء براي اين پيشنهاد بعد از جلسه ديروز رهبر، رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و برخي از معاونين پارلماني براي مجاب كردن نماينده‌ها جهت بازگشت به لايحه بودجه دولت آغاز شده است.

در حالي كه اكثريت مجلس مخالف با بازگشت به لايحه هستند و آن را برنامه‌اي جهت تضعيف مجلس مي‌دانند، اما حميدرضا حاجي‌بابايي عضو هيأت رييسه مجلس معتقد است: بهتر است در بحث بودجه‌هاي عمراني به لايحه بازگرديم اما در بحث هزينه‌ها استدلال‌هاي كميسيون تلفيق منطقي‌تر است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بايد منتظر ماند و ديد كه آيا در جلسه روز چهارشنبه نمايندگان روي استدلال‌هاي كارشناسي خود اصرار خواهند كرد يا نه، با بازگشت به لايحه بودجه، زحمات بيش از 15 روز كميسيون تلفيق را به هدر خواهند داد.

Copyright: gooya.com 2016