چهارشنبه 10 اسفند 1384

سعيد پورعزيزي، مدير مسوول روزنامه توقيف‌‏شده "بهار" مجرم شناخته شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

اعضاي هيأت منصفه مطبوعات پس از جلسه محاكمه سعيد پورعزيزي، مدير مسوول روزنامه توقيف‌‏شده "بهار"، وي را مجرم شناخت و پورعزيزي را مستحق تخفيف ندانست.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، اعضاي هيأت منصفه مطبوعات پس از برگزاري جلسه دادگاه رسيدگي به اتهامات سعيد پورعزيزي، در يك جلسه مشورتي و با توجه به دفاعيات مدير مسوول روزنامه توقيف‌‏شده بهار و وكيل مدافع وي و همچنين با استناد به مستندات پرونده و شكايت شاكيان مطرح در اين پرونده، سعيد پورعزيزي را مجرم تشخيص داد و وي را نيز مستحق تخفيف ندانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اتهامات سعيد پورعزيزي، تبليغ عليه نظام، توهين به مسوولان رسمي كشور، تحريص و تشويش افراد و گروه‌‏ها به ارتكاب اعمالي عليه حيثيث و منافع جمهوري اسلامي‌‏، توهين و تحقير نسبت به جنس زن و انتشار مطالب خلاف واقع داير بر شكايت مدعي‌‏العموم، سازمان صداوسيما، اداره كل تربيت بدني شهرستان بروجرد و موسسه جامعه الزهرا بود.
پيش از اين سازمان صدا و سيما و موسسه جامعه‌‏الزهرا از شكايت خود عليه مديرمسوول روزنامه توقيف‌‏شده بهار صرف‌‏نظر كرده و رضايت خود را در اين پرونده اعلام كرده بودند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سعيد پورعزيزي، مدير مسوول روزنامه توقيف‌‏شده "بهار" مجرم شناخته شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016