شنبه 20 اسفند 1384

علي مزروعي: سال دشواري را براي كشور پيش‌بيني مي‌كنم، ايسنا

سكوت و بي‌تفاوتي جامعه‌ي ايراني خطرناك است‌


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس انجمن صنفي روزنامه‌نگاران ايران، انتخابات رياست‌جمهوري و تغييرات رخ داده در پرونده هسته‌يي را مهم‌ترين حوادث سياسي سال 84 عنوان كرد و گفت: اين دو حادثه تاثيرات و پيامدهاي خاص خود را در تمام عرصه‌هاي مرتبط با حكومت در داخل و خارج داشته است.

علي مزروعي، عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: انتخابات نهم رياست‌جمهوري و نتيجه آن، هم‌چنين تغييري است كه در روند پرونده هسته‌يي ايران به وجود آمد و سرانجام گزارش آن به شوراي امنيت رفت، مهم‌ترين وقايع سياسي سال 84 بود.

اين فعال سياسي با ابراز اين عقيده كه «مجموعه سياست‌هايي كه دولت جديد در عرصه داخلي و خارجي در پيش گرفته، چشم‌انداز اميدواركننده‌اي را براي سال آينده ترسيم نمي‌كند» ادامه داد: سال سخت و دشواري را براي كشورمان پيش‌بيني مي‌كنم .

اين نماينده سابق مجلس شواري اسلامي با پيش‌بيني دشواري‌هايي كه در سال آينده در عرصه‌ي اقتصادي با آن‌ها روبه‌رو خواهيم شد، گفت: مسيري كه دولت جديد در پيش گرفته نمي‌تواند در سال جديد موجبات جلب رضايت شهروندان را به همراه داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت با اعتقاد به اين‌كه با شرايط پيش آمده نيروهاي سياسي خارج از قدرت تاثير چنداني در عرصه‌ي سياست نخواهند داشت، اظهار كرد: همه امكانات و مقدوراتي كه آنها مي‌توانستند با افكار عمومي ارتباط برقرار كنند، از آنان گرفته شده و فضايي يكپارچه و يكصدا به وجود آمده كه براي جامعه بسيار خطرناك است.

وي افزود: اگر نيروهاي سياسي نتوانند در عرصه‌ي عمومي تعامل داشته باشند و نوعي تنوع را به نمايش بگذارند، هم‌چنين حق انتخاب را براي مردم ايجاد كنند، وضعيت رو به دشواري خواهد رفت و با توجه به شناختي كه از جامعه ايران دارم، سكوت و بي‌تفاوتي آن بسيار خطرناك خواهد بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي مزروعي: سال دشواري را براي كشور پيش‌بيني مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016