چهارشنبه 24 اسفند 1384

احمدي نژاد: دولت سر سوزني از مواضع هسته‌‏اي خود عقب‌‏نشيني نمي‌‏كند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس‌‏جمهور گفت: كساني كه سال‌‏ها صنعت نفت ايران را در اختيار داشته‌‏اند و به اين بهانه كه نفت چيز خوبي نيست و شما نيازي به آن نداريد ما را از بهره برداري از اين نعمت الهي محروم كرده بودند، امروز صدايشان را بلند كرده‌‏اند و مي‌‏گويند ملت ايران نيازي به فناوري صلح‌‏آميز هسته‌‏اي ندارد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، محمود احمدي‌‏نژاد در ادامه سفر خود به استان گلستان در ديدار با مردم مينودشت، گفت: ملت ايران همان طور كه در جريان ملي شدن صنعت نفت ايستاد و توي دهان استعمارگران زد و صنعت نفت را در اختيار گرفت، امروز نيز در مسير تحقق همه حقوق هسته‌‏اي خود ايستاده است و دولت برخاسته از اراده مردم در مسير خود سر سوزني عقب‌‏نشيني نخواهد كرد.
رييس‌‏جمهور با بيان اينكه قدرت‌‏هاي زورگو برخي از سازمان‌‏هاي بين‌‏المللي را ابزار دست خود كرده‌‏اند و مي‌‏خواهند از همه ابزارها عليه ملت ما استفاده كنند، يادآور شد: به آنها مي‌‏گوييم كه چشم‌‏هايتان را باز كنيد و ملت ايران را بشناسيد، اين ملت، ملتي نيست كه با زبان زور با آن سخن بگوييد. امروز كه مي‌‏بينيد اين ملت علي‌‏رغم تبليغات سم‌‏آلود و ناجوانمردانه، به قله‌‏هاي دانش بشري دست يافته‌‏اند.
احمدي‌‏نژاد گفت: آنها از اينكه مي‌‏بينند با زبان منطق و علمي نمي‌‏توانند مانع كار ما باشند، عصباني هستند و به زبان زور روي آورده‌‏اند كه البته مي‌‏دانند با زبان تهديد نيز نمي‌‏توانند كاري بكنند و ملت ايران يكپارچه در مسير تحقق آرمان‌‏هاي خود حركت مي‌‏كند.
رييس‌‏جمهور امكان حفظ و تداوم آزادي، استقلال و امنيت كشور را بدون توجه به عدالت غيرممكن دانست و پيگيري امر حياتي عدالت را يكي از برنامه‌‏هاي اساسي دولتش برشمرد.
احمدي‌‏نژاد گفت: معتقديم معيار صحيح براي حل و فصل مسائل جهاني، عدالت است و عدالت پايه صلح، دوستي و آرامش در جهان است و همه روابط و تعاملات جهاني بايد بر اين پايه حل و فصل شود.
وي با بيان اينكه دولت نمي‌‏تواند حتي نسبت به وجود يك نفر بيكار در كشور بي‌‏تفاوت بماند، تصريح كرد: دولت و مجلس امروز نبايد هيچ مساله‌‏اي را مهمتر از ايجاد اشتغال در دستور كار خود قرار دهند، به همين دليل دولت محورهاي گوناگوني را براي ايجاد اشتغال در نظر گرفته كه توسعه برنامه‌‏هاي عمراني يكي از اين برنامه‌‏هاست.
رييس‌‏جمهور با ابراز اميدواري از اينكه شهرستان مينودشت به قطب كشاورزي و پشتيباني كشاورزي استان گلستان تبديل شود، گفت: شهرستان شما از معادن غني زيرزميني برخوردار است و دولت قصد دارد با تصويب مصوباتي در جهت استفاده بهينه از اين معادن و رفع مشكل سازمان منابع طبيعي و محيط زيست براي ايجاد جاده ارتباطي با اين معادن، مصوبه‌‏اي داشته باشد تا بحث اشتغال در معادن اين شهرستان نيز پيگيري شود.
وي همچنين بخشودن جريمه ديركرد وام كشاورزان را از ديگر مصوبات هيات دولت در شهرستان گرگان، مركز استان گلستان عنوان كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، رييس‌‏جمهور پس از بازديد از شهرستان مينودشت، وارد شهرستان گنبدكاووس شد.
وي بعد از ظهر امروز به شهرستان‌‏هاي آزادشهر, راميان و علي‌‏آباد كتول سفر خواهد كرد و با مردم اين شهرستان‌‏ها ديدار خواهد داشت.
جلسه هيات دولت در استان گلستان نيز امروز بعد از ظهر در محل استانداري اين استان در شهرگرگان برگزار خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: دولت سر سوزني از مواضع هسته‌‏اي خود عقب‌‏نشيني نمي‌‏كند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016