چهارشنبه 23 فروردین 1385

سیداحمد شریعت به اتهام تصرف عدوانی حسینیه خود بازداشت شد، سايت سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

گزارش دادگاه

جناب آقای سید احمد شریعتی ( شریعت ) واقف و متولی حسینیه شریعت قم توسط شعبه ۳ دادیاری قم بوسیله وکیلشان (غلامرضا هرسینی) برای تاریخ ۸۵/۱/۲۱ تحت عنوان « تصرف عدوانی » به این شعبه احضار شدند . ایشان به همراه ۴ نفر وکلایشان به نام های غلامرضا هرسینی ، امیر اسلامی ، امید بهروزی و فرشید یداللهی در شعبه ۳ دادیاری حاضر شدند .
دادیار از پذیرش وکالت سه نفر از آنها به نام های هرسینی ، بهروزی و یداللهی خودداری نمود و به آقای اسلامی نیز اجازه دخالت و دفاع را نداد . ابتدا دادیار برای ایشان قرار بازداشت صادر نمود که با مخالفت دادستان به قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی تبدیل شد . دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی با در دست داشتن سند به دادیاری شعبه ۳ مراجعه کردند ولی پذیرفته نشد .
درنهایت آقای شریعت توسط مامورین اطلاعات به نام های شجره و مقدم از دادگاه به نقطه نامعلومی منتقل شدند .
آقای شریعت که ۸۰ سال سن داشته و بیمار هستند ، تحمل حبس برایشان غیرممکن است و اقدام دادیار برخلاف قانون می باشد .
ضمنا در جریان دادگاه ۵ نفر از دراویش توسط مامورین بازدداشت و اتومبیل آنان توقیف شده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

یادآوری می شود حسینیه شریعت که در ملک خانوادگی و شخصی توسط آقای سید احمد شریعت بنا شده بود ، در اسفند ماه گذشته پس از حمله و ضرب و جرح و بازداشت دراویش نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی به همراه املاک شخصی اطراف از جمله منزل شخصی ایشان تخریب شد . پس از این ماجرا آقای شریعت تا دیروز در تهران سکونت کرده بودند و با احضار به دادگاه رفتند .

[سايت سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی]

Copyright: gooya.com 2016