سه شنبه 29 فروردین 1385

پرونده ايرج جمشيدي مختومه شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سردبير روزنامه اقتصادي آسيا از مختومه شدن پرونده خود در مورد چاپ عكس مريم رجوي، از اعضاي سازمان مجاهدين خلق در شعبه 26 دادگاه انقاب تهران خبر داد.

ايرج جمشيدي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با اعلام اين مطلب، گفت: حسب احضاريه‌‏اي كه دريافت كرده بودم، صبح امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران حاضر شدم و قاضي پرونده اعلام كرد كه پرونده‌‏ اتهامي‌‏ام در اين شعبه به علت تحمل 400 روز حبس مختومه شده است.
وي همچنين از آزاد شدن وثيقه 200 ميليون توماني خود خبر داد و گفت: پيش از اين نيز وثيقه 450 ميليون توماني بنده آزاد شده بود.
جمشيدي با بيان اينكه در روزهاي آينده روزنامه آسيا كار خود را مجدداًَ از سر خواهد گرفت، گفت: با توجه به اينكه تاكنون مخالفتي از سوي مقامات قضايي با انتشار مجدد روزنامه آسيا ابراز نشده است، كار خود را در روزهاي آينده از سر خواهيم گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است پرونده مطبوعاتي روزنامه آسيا مربوط به چاپ عكس مريم رجوي، روز سوم ارديبهشت ماه سال جاري در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران رسيدگي مي‌‏شود.
روزنامه آسيا پيش از اين، از سوي هيأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با توقيف موقت مواجه و پرونده جهت رسيدگي به مرجع قضايي ارسال شده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرونده ايرج جمشيدي مختومه شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016