چهارشنبه 30 فروردین 1385

نهمین روز تحصن دانشجویان دانشگاه رجایی: با اعلام خبر فوت یک دانشجو جو دانشگاه ملتهب شد، ادوار نيوز

ادوار نیوز : یک دانشجوی دختر در دانشگاه رجایی صبح امروز فوت شد .

از دانشگاه شهید رجایی تهران خبر می رسد که تحصن و تجمعات اعتراض آمیز در این دانشگاه در حالی وارد نهمین روز خود شده است که با انتشار خبر فوت یکی از دانشجویان دختر در سر کلاس تربیت بدنی جو حاکم بر تجمعات اعتراضی دانشجویان به شدت ملتهب گزارش می شود .

امید کمانی دبیر صنفی انجمن اسلامی این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ادوار نیوز با اعلام این خبر گفت : صبح امروز (چهارشنبه) در نهمین روز از تجمعات دانشجویی یکی از دختران دانشجو در سر کلاس تربیت بدنی دچار ضربه مغزی شد و متاسفانه با خبر شده ایم که وی فوت شده است .

وی یادآور شد : این دانشجو پیش از این درخواست حذف این واحد درسی را به علت مشکلات جسمی نموده بود که موافقت با درخواست وی به دلیل مشکلات اداری و عدم پاسخگویی نهادهای مربوطه به تعویق افتاده بود. وی افزود : این مساله که همزمان با اعتراضات دانشجویی روی داده است فضای تجمع اعتراضی دانشجویان را به شدت ملتهب کرده است .

دبیر صنفی انجمن اسلامی دانشگاه رجایی خاطر نشان کرد : همزمانی این اتفاق با طرح مشکلات دانشجویان نشانگر بی کفایتی مسئولان دانشگاه است.

کمانی گفت : روز گذشته سه تن از مدیران بلند پایه وزارت آموزش پرورش در تجمع دانشجویان حضو یافتند و اعلام کردند که فقط وظیف دارند خواسته های دانشجویان را به مسئولان منتقل کنند اما در مقابل دانشجویان خواستار حضور شخص وزیر و جمع خود ، پاسخگویی وی و اخراج رییس دانشگاه شدند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

**** تعطیلی کلاس ها ار روز شنبه

همچنین در تحول دیگری در این دانشگاه اساتید اعلام کردند که از روز شنبه رسما کلاسهای خود را تعطیل خواهند کرد و به جمع دانشجویان خواهند پیوست .

گفته می شود اساتید همچنین با انتشار بیانیه ای به شدت نسبت به عملکرد رییس دانشگاه و موضع گیری های وی در قبال دانشجویان معترض انتقاد کرده اند .

کارمندان این دانشگاه نیز روز گذشته با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از اعتراض دانشجویان و خواسته های صنفی آنان اعلام کردند .

Copyright: gooya.com 2016