شنبه 2 اردیبهشت 1385

دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب: حضور در انتخابات آتي را از طريق جبهه اصلاحات پيگيري مي‌‏كنيم، ايلنا

* انتظار اين است كه در انتخابات مجلس خبرگان و شوراها جناحي عمل نشود

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت: انتظار اين است كه شوراي نگهبان در مورد تاييد صلاحيت‌‏هاي نامزدهاي مجلس خبرگان رهبري جناحي عمل نكند و قانون را مد نظر قرار دهد تا احزاب به سلامت انتخابات اعتماد كنند.

محمد سلامتي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اينكه انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا زماني سالم خواهد بود كه بر اساس قانون انجام شود، افزود: براي اعتماد مردم به سلامت انتخابات در درجه اول بايد تاييد صلاحيت‌‏ها بر اساس قانون انجام شود و در مرحله بعد نمايندگان گروه‌‏هاي ذي‌‏نفع در زمان شمارش آرا بر سر صندوق‌‏ها حضور داشته باشند.
وي تصريح كرد: اين امر همان مسيري است كه قانون براي برگزاري انتخابات به آن تاكيد مي‌‏كند و از طريق آن مي‌‏توان اطمينان احزاب و مردم را جلب كند.
سلامتي با اظهار اميدواري نسبت به برگزاري سالم و آزاد انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا بر عزم مصمم اصلاح‌‏طلبان براي شركت در انتخابات تاكيد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اظهار داشت: اميدوارم مانع و مشكلي پيش نيايد كه موجب انصراف اصلاح‌‏طلبان از حضور فعال در انتخابات گردد.
دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي با بيان اينكه حزب متبوع وي تصميم دارد به طور انفرادي در انتخابات حضور نيابد و با ساير احزاب اصلاح‌‏طلب ائتلاف كند، خاطرنشان كرد: حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا را از طريق شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات پيگيري مي‌‏كنيم و اميدواريم در اين شورا به نتيجه برسيم.

Copyright: gooya.com 2016