جمعه 5 خرداد 1385

علي مزروعي هشتم خرداد ماه محاكمه مي‌‏شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

جلسه رسيدگي به اتهامات رجبعلي مزروعي، عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي صبح روز دوشنبه، هشتم خرداد ماه جاري در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران برگزار مي‌‏شود.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، شاكي مزروعي در اين پرونده سردار ذوالقدر و اتهام وي توهين و نشر اكاذيب عنوان شده است كه مربوط به مصاحبه وي در سال 83 در مورد اظهارات ذوالقدر است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مزروعي در مصاحبه مزبور كه در دوران نمايندگي وي در مجلس ششم ايراد شده، عنوان كرده است كه نظاميان حق ورود به مسايل سياسي و مناقشات سياسي را ندارند و ذوالقدر به دليل عدم رعايت اين مسأله صلاحيت نظامي بودن را ندارد كه اين مصاحبه مورد شكايت سردار ذوالقدر قرار گرفت و در اين راستا پرونده‌‏اي براي مزروعي تشكيل شد.
پيش از اين چندين بار جلسه محاكمه اين نماينده مجلس ششم در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شده است كه وي در آن حضور نداشت و دادگاه به صورت غيابي وي را به تحمل يك سال حبس تعزيري و پرداخت يك ميليون ريال جزاي نقدي محكوم كرد. مزروعي نيز در مهلت قانوني 20 روزه براي اعتراض نسبت به اين رأي واخواهي كرد كه قرار است به اين واخواهي وي روز هشتم خرداد ماه جاري رسيدگي شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي مزروعي هشتم خرداد ماه محاكمه مي‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016