پنجشنبه 11 خرداد 1385

خاتمي در جماران مي‌ماند، بازتاب

چند روز پيش، از سوي نهاد رياست‌جمهوري، نامه‌اي براي آقاي خاتمي ارسال شده و با اشاره به اين‌كه ملك محل سكونت كنوني وي، در اختيار رياست‌جمهوري است، خواستار تحويل اين منزل شده بودند.

يكي از نزديكان رئيس‌جمهور سابق، با رد نقل مكان خانواده خاتمي، از ماندن وي در جماران خبر داد.
وي درباره شايعه اخراج خانواده سيدمحمد خاتمي از محل سكونت خود اظهار داشت: چند روز پيش، از سوي نهاد رياست‌جمهوري، نامه‌اي براي آقاي خاتمي ارسال شده و با اشاره به اين‌كه ملك محل سكونت كنوني وي، در اختيار رياست‌جمهوري است، خواستار تحويل اين منزل شده بودند.

وي توضيح داد: البته در زمان رياست‌جمهوري آقاي خاتمي، دفتر امام خواستار آن شده بود كه اين ملك، تا پنج سال آينده در اختيار اين دفتر باشد و از همين‌رو، نامه دفتر رياست‌جمهوري به دفتر امام فرستاده شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است، چندي پيش با فشار بخش اداري رياست‌جمهوري، سيدمحمد خاتمي از دفتر موسوم به همراهان سعدآباد خارج شد و اكنون، فعاليت‌هاي رئيس‌جمهور سابق ايران تحت عنوان «مركز گفت‌وگوي تمدن‌ها» و «بنياد باران» در يك ساختمان سه طبقه كوچك در مركز شهر انجام مي‌شود كه به گفته آگاهان، مشكل امنيتي دارد.

خاتمي كه به دليل مشي شخصي خود، در دوران هشت‌ساله رياست‌جمهوري، از ايجاد هرگونه تشكيلات شخصي خودداري كرده است، هم‌اكنون به‌رغم بي‌مهري‌هاي نهاد رياست‌جمهوري، ضمن سفر به كشورهاي منطقه و جهان، به دفاع از كيان ايران و جمهوري اسلامي مي‌پردازد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خاتمي در جماران مي‌ماند، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016