دوشنبه 15 خرداد 1385

بولتون، نماينده‌ آمريکا در سازمان ملل: گزينه اقدام يک جانبه عليه ايران از روی ميز کنار نرفته است، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران

نماينده‌ی آمريکا در سازمان ملل صراحتا گفت که گزينه استفاده از اقدام يک جانبه عليه ايران بر روی ميز قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اينترنتی گلوبال ريسرچ، جان بولتون، نماينده‌ی آمريکا به "فاکس تی وی" در خصوص برنامه‌ی هسته‌يی ايران گفت: هيچ گزينه‌ای از روی ميز کنار گذاشته نشده است.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا گزينه‌ی نظامی هم روی ميز قرار دارد گفت: دقيقا وزير امور خارجه‌ی به اين مساله اشاره کرده است.

بولتون در پاسخ به اين سوال که اگر آمريکا مجبور شود به تنهايی اقدام خواهد کرد، افزود: به همين علت است که رييس‌جمهور می‌گويد هيچ گزينه‌ای خارج از ميز نيست و به همين علت است که وی در وزهای گذشته سراغ ولاديمير پوتين و ديگر رهبران رفت تا بگويد ما در اينجا گامی مهم را تدارک می‌بينيم که بسياری از حاميان پروپا قرص رييس‌جمهور در کشور از آن انتقاد خواهند کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: اما رييس‌جمهور اين گام را بر می‌دارد تا قدرت و رهبری آمريکا را نشان دهد و بگويد که قصد دارد کاری را که ممکن است حتی برای حاميانش نيز خوشايند نباشد انجام دهد تا همه‌ی بهانه‌های ايران و حاميانش را رفع کند.

بولتون ادامه داد: در واقع ما اين فرصت آخر را به ايران داديم تا نشان دهيم وقتی می‌گويند سلاح هسته‌يی نمی‌خواهند در اين باره جديت دارند.

Copyright: gooya.com 2016