جمعه 26 خرداد 1385

وزير دفاع: خريد سيستم دفاع موشکی "تور ام يک" از روسيه در حال بررسی است، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح گفت: ما بايد برای مقابله با هر اقدام و حمله‌‏ای آماده باشيم.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، مصطفی محمدنجار پس از بدرقه رسمی وزير دفاع سوريه، در جمع خبرنگاران درباره پاسخ به تهديدات بر ضد ايران، گفت: ما بايد برای مقابله با هر نوع حمله‌‏ای آماده باشيم و اگر احساس کنيم از هر ناحيه‌‏ای تهديد می‌‏شويم، بايد راهکارهای آن را ببنيم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا مبنی بر خريد ۲۹ سيستم دفاع موشکی «تور ام يک» از روسيه، گفت: خريد اين‌‏گونه اقلام در حال بررسی است.
وزير دفاع در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه آيا وزارت دفاع برنامه‌‏ای برای توليد گوشی‌‏های تلفن همراه در مجموعه صاايران دارد، گفت: ساخت تلفن همراه در مجموعه صاايران با توجه به قيمت تمام‌‏شده و تعرفه در حال بررسی است و قرار است در داخل کشور توليدات تلفن همراه صورت بگيرد اما قرار داشتن صاايران در کنسرسيوم ساخت تلفن همراه در حال بررسی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نجار درباره ساخت موشک شهاب ۴ نيز گفت: ما برای مقابله با تهديدات در زمينه‌‏های مختلف کارهايی را انجام می‌‏دهيم اما در توليدات موشکی در حال تحقيق و ساخت هستيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: خريد سيستم دفاع موشکی "تور ام يک" از روسيه در حال بررسی است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016