شنبه 27 خرداد 1385

دادگاه جلال حسينی، بازداشت‌‏شده روز جهانی کارگر برگزار شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

جلسه رسيدگی به اتهامات جلال حسينی، از جمله متهمان پرونده بازداشت‌‏شدگان روز جهانی کارگر سال ۸۳ در شهرستان سقز، صبح امروز در شعبه اول دادگاه انقلاب سقز برگزار ‌‏شد.

محمد شريف، وکيل مدافع جلال حسينی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با اعلام اين مطلب، اتهام موکلش را اجتماع و تبانی جهت ارتکاب جرم عليه امنيت داخلی کشور عنوان کرد و گفت: در اين جلسه اتهام مزبور به موکلم تفهيم شد و ما نيز در دفاع از خود، مطالبی را بيان کرديم.
وی افزود: در اين جلسه عنوان کرديم با توجه به اينکه اين پرونده پيش از اين با صدور حکم بدوی و تجديدنظر، مواجه و علی‌‏القاعده مختومه محسوب می‌‏شود، رسيدگی مجدد به پرونده با قاعده امر مختومه کيفری تعارض دارد.
شريف با بيان اينکه جلسه دادگاه برهان ديوارگر نيز که قرار بود صبح امروز در شعبه اول دادگاه انقلاب سقز برگزار شود، به دليل عدم حضور ديوارگر تشکيل نشد، گفت: اين جلسه علی‌‏القاعده تجديد وقت خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وکيل مدافع متهمين پرونده بازداشت‌‏شدگان روز جهانی کارگر در سقز، همچنين اعلام کرد که دادگاه محمود صالحی، محسن حکيمی‌‏پور و محمد عبدی‌‏پور، از ديگر متهمين پرونده، صبح فردا در شعبه مزبور برگزار می‌‏شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه جلال حسينی، بازداشت‌‏شده روز جهانی کارگر برگزار شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016