یکشنبه 18 تیر 1385

حمایت سازمان همجنسگرایان ایرانی از فراخوان دفاع از زندانیان سیاسی در ایران

سازمان همجنس گرایان ایرانی، از فراخوان اکبر گنجی، برای حمایت و دفاع از حقوق شهروندی زندانیان سیاسی در ایران و تلاش برای آزادی رامین جهانبگلو، علی اکبر موسوی خوئینی ها، و منصور اسانلو، با آغوش باز استقبال کرده، و نیز خواستار آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی و عقیدتی، از زندانهای جمهوری اسلامی ایران است.

سازمان همجنس گرایان ایرانی، این اقدام را عملی کارساز و تاثیر گذار، برای مبارزه با سرکوب و اختناق حاکم بر فضای ایران و گامی در رسیدن به آزادی و برابری می داند.

ایستادگی در برابر ظلم و مبارزه برای آزادی، یک مسئله ملی و مردمی است. سازمان همجنس گرایان ایرانی، از این فراخوان، دفاع و پشتیبانی می کند و این اقدام را یک کار عظیم و ارزشمند گروهی و ملی دانسته، و به رهبری هیچ شخص یا نهاد و حزب خاصی در این مبارزه ملی، معتقد نیست.

سازمان همجنس گرایان ایرانی، از تمامی مردم ایران، چه داخل و چه خارج از کشور، دعوت به شرکت در این کارزار عمومی، می نماید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون که ما، در حال نوشتن این بیانیه هستیم، صدها و شاید هزاران نفر، به دلیل عقاید سیاسی، گرایشات جنسی یا دگر اندیشی، در سیاهچاله ها، زندانها و شکنجه گاه های رژیم ایران، در حال درد کشیدن و جان باختنند. پس دیگر چه جای درنگ مانَد!

سازمان همجنسگرایان ایرانی
www.pglo.net
pglo@pglo.net

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمایت سازمان همجنسگرایان ایرانی از فراخوان دفاع از زندانیان سیاسی در ایران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016