دوشنبه 9 مرداد 1385

پدر اکبر محمدی ساعاتی قبل از درگذشت پسرش در زندان: «می خواهند با کتک او را مجبور کنند اعتصاب غذايش را بشکند»، راديو فردا

پدر منوچهر و اکبر محمدی دو دانشجوی زندانی می گويد بنا بر اخباری که به دست خانواده اش رسيده، فرزندش اکبر در شرايط جسمی بدی به سر می برد. آقای محمدی روز يکشنبه در مصاحبه با راديو فردا می گويد: الان هشتمين روز است که اکبر در اعتصاب غذا به سر می برد و می خواهند با کتک او را مجبور کنند اعتصاب غذايش را بشکند؛ طبق اخباری که به ما رسيده، اکبر در وضعيت بدی قرار دارد، باتوجه به اين که او ناراحتی روحی و تشنج عصبی و مشکل ديسک کمر دارد، او را به باد کتک گرفتند. آقای محمدی می گويد: ما انتظار داريم سازمان ملل برود به زندان اوين ببيند چه می گذرد، اين رژيم چه به سر بچه های ما می آورد، بچه های فلسطينی را می آورند تهران در بهترين بيمارستان ها معالجه می کنند، خانه و زندگی می دهند و بچه های ما را دارند زير شکنجه از بين می برند. چرا؟
مهديه جاويد


پدر منوچهر و اکبر محمدی دو دانشجوی زندانی می گويد بنا بر اخباری که به دست خانواده اش رسيده، فرزندش اکبر در شرايط جسمی بدی به سر می برد. آقای محمدی در مصاحبه با راديو فردا می گويد: اکبر محمدی اکنون در اعتصاب غذا است.
پدر منوچهر و اکبر محمدی: فرزندان ما دارند در زندان اوين پر پر می شوند. الان هشتمين روز است که اکبر در اعتصاب غذا به سر می برد و می خواهند با کتک او را مجبور کنند اعتصاب غذايش را بشکند. طبق اخباری که به ما رسيده، اکبر در وضعيت بدی قرار دارد، باتوجه به اين که او ناراحتی روحی و تشنج عصبی و مشکل ديسک کمر دارد و حتی هيات هفت نفره گفتند اکبر بايد خارج از کشور معالجه شود و با اين همه تفاسير، اينها را به باد کتک گرفتند. به جای اين که او را برای معالجه بفرستند، او را کتک می زنند، به جای دارو، سيلی به او می دهند، به جای اين که او را از نظر روحی حمايت کنند، تحت فشار روانی قرار دادند.

مهديه جاويد (راديو فردا): شما اين خبرها را از کجا گرفتيد؟

پدر منوچهر و اکبر محمدی: گزارشی که از همبندان اکبر به ما دادند، حتی گزارشی که از درمانگاه به ما می رسد. او در وضعيت بسيار بدی قرار دارد.

م . ج: يعنی اين خبر را که اکنون اکبر هشت روز در اعتصاب غذا است شما از همبندانش شنيديد، بهداری شنيديد يا ملاقات داشتيد؟

پدر منوچهر و اکبر محمدی: من ملاقات نداشتم، من الان حدود بيست روز است در ترکيه هستم تا فرزندم رضا را ملاقات کنم که او و امثال او اينجا متواری هستند. من از شما استدعا دارم صدای ما را به گوش جهان برسانيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سازمان ملل برود به زندان اوين ببيند چه می گذرد، اين رژيم چه به سر بچه های ما می آورد، بچه های ما را دارند از بين می برند. بچه های فلسطينی را می آورند تهران در بهترين بيمارستان ها معالجه می کنند، خانه و زندگی و بها می دهند و بچه های ما را دارند زير شکنجه از بين می برند. چرا؟ اين رژيم از ما چه می خواهد؟ همه ما را متواری کرده. بچه های ما را زير لگد دارند می کشند. از جان خانواده ما چه می خواهند، ما را دارند از بين می برند. خانه ما را آتش کشيدند، به جان ما دارند چه کار می کنند؟ بچه های ما را متواری کردند. اين به خاطر ابراز عقيده است فقط؟ نمی دانم اکبر من در چه حالی است، زير شکنجه قرار دارد. اين گزارش هايی که به ما رسيده است از زندانيان سياسی داخل اوين. از شما خواهش می کنم صدای نحيف ما را به گوش جهانيان برسانيد.

Copyright: gooya.com 2016