پنجشنبه 12 مرداد 1385

اطلاعیه مجامع اسلامی ایرانیان در رابطه با شهادت اکبر محمدی

اکبر محمدی از زندانیان حوادث کوی دانشگاه پس از تحمل شکنجه ها ورنجهای فراوان، عاقبت درزندان ولایت مطلقه رهروان معاویه جان باخت تا ورق ننگینی به دفتر جنایات غاصبین حقوق مردم، این باندهای مافیایی که با وقاحت خود را مسلمان و مهرورزان مینامند، افزوده گردد. او گفت برای احقاق حقوق وکرامت انسانی خویش و دیگر دربندان اعتصاب غذا میکند، اومظلومانه جان باخت وغریبانه به خاک سپرده شد تا پیام خویش را که مظلومیت زندانیان سیاسی گرفتاردربند ستمگران است فریاد بزند. روحش شاد.
قوه قضائیه جمهوری اسلامی که بخشی از ماشین شکنجه ومرگ در نظام ولایت فقیه است، علت مرگ اورا ناشی از اعتصاب غذا و ایست قلبی اعلام نمود اما جمهوری اسلامی با کردار خویش و رفتاری که با خانواده او از فرودگاه تا به هنگام خاک سپاری اجباری اوانجام داد دم خروس خود را بر جهانیان آشکار نمود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجامع اسلامی ایرانیان ضمن تسلیت به خانواده داغدار محمدی وتمامی مبارزان راه آزادی و استقلال میهن ومردم ایران، نگرانی خود را از وضعیت عموم زندانیان سیاسی بانام و بدون نام ونشان در زندانهای مختلف جمهوری اسلامی ابراز میدارد. هشدار که اکبر محمدی آخرین قربانی نظام حاکم نخواهد بود، زیرا تار و پود این نظام با فساد و جنایت تنیده شده است. مجامع اسلامی ایرانیان مسئولیت جان وسلامت تک تک زندانیان را برعهده مقامات جمهوری اسلامی دانسته و یاد آور میشود که دیر یا زود، خواه در پیشگاه داد الهی وچه در پیشگاه ملت می باید پاسخگو باشند و حساب پس بدهند. ما خواستار آزادی بدون قید وشرط تمامی زندانیان سیاسی، عقیدتی میباشیم.

مجامع اسلامی ایرانیان 10 مرداد ماه 1385

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعیه مجامع اسلامی ایرانیان در رابطه با شهادت اکبر محمدی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016