پنجشنبه 6 مهر 1385

تهديد اعضای انجمن اسلامی دانشجويان توسط معاون دانشجويی دانشگاه صنعتی اميرکبير، خبرنامه اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: همزمان با آغاز سال تحصيلی جديد، مجيد عطائی پور معاون دانشجويی دانشگاه اقدام به تهديد اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجويان نمود. وی اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجويان بصورت انفرادی به اتاق خود خوانده و به آنها اعلام کرد: اين دانشجويان اجازه فعاليت با نام انجمن اسلامی دانشجويان را ندارند و در صورت انجام چنين فعاليتی با آنان برخورد شديد خواهد کرد.

عطائی پور که همواره خود را حامی فعاليتهای دانشجويان دانشگاه می داند اقدام اخير مديريت دانشگاه را در تخريب انجمن اسلامی دانشجويان کاملا قانونی دانسته و با احضار بيش از ۳۰ دانشجوی دانشگاه به کميته انضباطی طعم لذت بخش دفاع از فعاليتهای دانشجويان را به جامعه دانشگاهی پلی تکنيک چشانده است.

اقدام معاون دانشجويی دانشگاه در حالی صورت گرفته است که پروژه ايجاد تشکل موازی با نام انجمن اسلامی به دليل عدم استقبال دانشجويان در اردوی سياسی شهريورماه شکست خورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به ذکر است رئيس دانشگاه که تمام تلاش خود را برای شکل گيری اين اردو نموده بود با فرستادن نماينده خود در اين اردو قصد برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجويان را داشت که اين پروژه اطلاعاتی – امنيتی به دليل حضور تنها ۳۵ بسيجی ناکام ماند.

Copyright: gooya.com 2016