جمعه 12 آبان 1385

ابراز نگرانی عفو بين الملل از وضعيت کيانوش سنجری، ادوار نيوز

ادوارنيوز: سازمان عفو بين الملل با صدور بيانيه ای نسبت به وضعيت کيانوش سنجری وبلاگ نويس و عضو جبهه متحد دانشجويی که از تاريخ ۱۶ مهر ماه در بازداشت به سر می برد ابراز نگرانی کرد در اطلاعيه عفو بين الملل آمده است:

کيانوش سنجری فعال دانشجويی و وبلاگ نويس در تاريخ ۷ اکتبر هنگام تهيه گزارش از درگيری ميان نيروهای امنيتی و طرفداران ايت الل کاظمينی بروجردی بازداشت شد. کيانوش سنجری در محل نامعلومی در زندان انفرادی به سر می برد و عفو بين الملل از احتمال بيماری و يا در معرض شکنجه بودن وی ابراز نگرانی می کند.
کيانوش سنجری عضو جبهه متحد دانشجويی برای تهيه گزارش از درگيريهای اطراف منزل آيت الله کاظمينی بروجردی در تهران به اين محل رفته بوده است . گزارشها حکايت از بازداشت و انتقال وی به مکانی نامعلوم به همراه گروه زيادی از طرفداران بازداشت شده کاظمينی بروجردی دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کيانوش سنجری دفعات متعددی بازداشت شده است. وی برای اولين بار در سن ۱۷ سالگی در جريان تظاهرات وسيع دانشجويی در جولای سال ۱۹۹۹ در اعتراض به تعطيلی روزنامه سلام( حادثه کوی دانشگاه تهران) بازداشت شد و ماهها در بازداشت انفرادی به سر برد. او پيش از آخرين بازداشت در تهران زندگی می کرده و بر اساس گزارشها تحت نظر ماموران امنيتی بوده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابراز نگرانی عفو بين الملل از وضعيت کيانوش سنجری، ادوار نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016