دوشنبه 15 آبان 1385

ديدار برخی اعضای شورای مرکزی و شورای تهران تحکيم وحدت با موسوی خوئينی، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


جمعی از اعضای شورای مرکزی و شورای تهران دفتر تحکيم وحدت (طيف علامه) روز گذشته با حضور در منزل موسوی خوئينی با وی ديدار کردند.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار محمد هاشمی، دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت (طيف علامه) با ابراز خوشحالی از آزادی موسوی خوئينی ابراز داشت: شما هميشه چه در دوره‌ی نمايندگی مجلس و چه پس از آن نهايت تلاشتان را برای دانشجويان کرده‌ايد و هرگاه مشکلی متوجه آنها بوده برای رفع آن، کوشيده‌ايد.

سعيد حبيبی، عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت(طيف علامه) نيز، گفت: من از طرف خودم و تمام فعالان دانشجويی به خاطر تلاش‌های شما در دوران نمايندگی مجلس و حمايتتان از جنبش دانشجويی تشکر می‌کنم و به خاطر ايستادگی و استقامت شما و راهی که برای برخورد ريشه‌ای با معضلات اجتماعی برگزيده‌ايد، تبريک می‌گويم.

فريد مدرسی، عضو ديگر شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت (طيف علامه) نيز در اين ديدار خاطرنشان کرد: سياسيون ما هرگاه از فعالان سياسی زندانی دفاع کرده‌اند يا همفکرشان بوده يا وظيفه‌شان را انجام داده‌اند. عملکرد شما در مجلس نيز گرچه قابل تحسين است اما وظيفه‌ی شما در دوران نمايندگی‌تان بوده که آن را به خوبی انجام داده‌ايد و مهمتر از آن، عملکرد شما پس از دوران نمايندگی و خارج شدنتان از قدرت بود که به خاطر پيگيری‌های شما برای آزادی دانشجويان زندانی، قابل قدردانی است.

وی افزود: شما در شرايطی بازداشت شديد که دوران دولت اصلاحات بود و شرايط هم متفاوت بود. در اين صورت تحمل شما و پافشاريتان بر اهدافی که برای خود ترسيم کرده‌ايد بسيار تحسين‌برانگيز است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موسوی خوئينی نيز با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجويان عضو تحکيم(طيف علامه) ابراز اميدواری کرد که همه در شرايط مساعد بتوانند به سوی اهدافشان گام بردارند.

در پايان مراسم، محمد هاشمی دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت (طيف علامه) لوح تقديری از سوی فعالان دانشجويی اين اتحاديه به دبيرکل سازمان دانش‌آموختگان ايران اسلامی (ادوار تحکيم وحدت) اهدا کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار برخی اعضای شورای مرکزی و شورای تهران تحکيم وحدت با موسوی خوئينی، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016