جمعه 19 آبان 1385

کيانوش سنجری : “می خواهند من را بکشند”، اميرکبير

بنا بر اخبار رسيده از بند ۲۰۹ زندان اوين، وضعيت کيانوش سنجری فعال سياسی و عضو جبهه متحد دانشجويی بسيارنگران کننده می باشد. بنا بر اين خبر، سنجری که درجريان ناآرامی در مقابل منزل آیِت الله بروجردی در تهران بازداشت شده بود، به شدت از سوی بازجويان وزارت اطلاعات تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار دارد.

به گفته ی يک منبع آگاه در زندان اوين، سنجری هر روز در چندين نوبت مورد بازجويی قرارگرفته و در جريان اين بازجوييها مورد ضرب و شتم و آزار و اذيت قرار می گيرد. فريادهای سنجری که در سکوت بازداشتگاه ۲۰۹ به گوش ساير زندانيان نگهداری شده در اين بند رسيده است؛ حاکی از اين است که وزارت اطلاعات دولت مهرورز، روند شديدی را در برخورد با زندانيان سياسی اتخاذ کرده است.

گفته می شود کيانوش سنجری بارها فرياد زده است ”می خواهند من را بکشند”

سنجری از جمله افرادی است که پيش از اين نيز بارها توسط دستگاههای امنيتی بازداشت و زندانی گرديده بود، وی سابقه بازداشت در بندهای مختلف زندان اوين از جمله بند۲۰۹، بند ۳۲۵ سپاه، ۵۹ سپاه و بندهای عمومی زندان اوين را نيز دارد.

گفتنی است مادرکيانوش سنجری نيز که روز دوشنبه پس از يک ماه موفق به ديدار با فرزندش شد، پس از اين ملاقات وضعيت جسمانی او را بسيار نامساعد دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هم اکنون دکتر نعمت احمدی وکالت پرونده کيانوش سنجری را بر عهده دارد.

اخبار مبنی بر شکنجه جسمی کيانوش سنجری در حالی به گوش می رسد که پيش از اين نيز خبرهايی مبنی بر آزارواذيت زندانيان سياسی در بند ۲۰۹ زندان اوين انتشار يافته بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کيانوش سنجری : “می خواهند من را بکشند”، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016