دوشنبه 18 دی 1385

خبرگزاری "رسا"، با هدف اطلاع‌رسانی اخبار حوزه‌های علميه جهان تشيع کار خود را در قم آغاز کرد، ايرنا

قم، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۱۰/۱۸‬

خبرگزاری "رسا" با هدف اطلاع‌رسانی فراگير اخبار حوزه‌های علميه جهان تشيع روز دوشنبه به طور رسمی فعاليت خود را در قم آغاز کرد.

عضو شورای عالی مديريت حوزه علميه قم در آيين آغاز به کار اين خبرگزاری گفت: رسانه‌های گروهی و مطبوعات به عنوان يک دانشگاه بايد به فرهنگ‌سازی در جامعه اهميت بسزايی بدهند.

حجت‌الاسلام محمود رجبی افزود: اطلاع‌رسانی بخشی از وظايف انبياالهی بوده و خبرنگاران امروز با انعکاس اخبار و گزارش‌های صحيح و در مسير تحقق اهداف اسلامی، ادامه‌دهنده راه اوليای الهی می‌باشند.

وی با اشاره به اهميت رساندن پيام دين‌الهی به جهانيان گفت: متاسفانه تاکنون ما نتوانسته‌ايم پيام دين، مراجع و انديشمندان اسلامی را به گوش جوامع بشری برسانيم.

رجبی گفت: آنان تشنه معارف اسلامی بويژه فرهنگ تشيع می‌باشند و ما بايد از فرصت پيش آمده استفاده کامل را ببريم.

مديرمسوول خبرگزاری رسا نيز در اين مراسم، انتقال هدف‌مند اطلاعات سياسی از حوزه به جامعه و نظام در برابر جريان‌های خبری غير منصف و اطلاع‌رسانی گسترده اخبار حوزه‌های علميه سراسر کشور و خارج از کشور را از اهداف راه‌اندازی اين خبرگزاری ذکر کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی افزود: خبرگزاری رسا از سال ‪ ۸۲‬تاکنون باعنوان پايگاه اطلاع‌رسانی فعاليت می‌کرد که به تازگی مجوز فعاليت رسمی خود را از هيات نظارت بر خبرگزاری‌های غير دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دريافت کرده‌است.

وی يادآور شد: اين خبرگزاری تلاش دارد که با انعکاس گسترده اخبار حوزه‌ها بويژه حوزه علميه قم و نجف وظيفه خود را در جهت گسترش معارف اسلامی در جهان انجام دهد.

اخبار اين خبرگزاری با مراجعه به نشانی اينترنتی ‪www.rasanews.com‬ قابل رويت است.

Copyright: gooya.com 2016