سه شنبه 4 اردیبهشت 1386

از حضور خبرنگار "ايلنا" در نشست خبری سخنگوی دولت ممانعت به عمل آمد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

با وجود دعوت اداره کل روابط عمومی نهاد رياست‌‏جمهوری از خبرنگار خبرگزاری کار ايران (ايلنا) برای حضور در نشست خبری سخنگوی دولت، مسوولان روابط عمومی اين نهاد از ورود خبرنگار ايلنا به محل برگزاری نشست خبری ممانعت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، به دنبال ارسال نمابری از سوی اداره کل روابط عمومی نهاد رياست‌‏جمهوری مبنی بر دعوت از خبرنگار خبرگزاری کار ايران برای حضور در نشست خبری سخنگوی دولت، خبرنگار ايلنا در محل ساختمان کوثر رياست‌‏جمهوری حاضر شد، اما يکی از مسوولان اداره کل روابط عمومی نهاد رياست‌‏جمهوری با ارايه فهرستی که در آن بر روی نام «ايلنا» خط کشيده شده بود و با استناد به اينکه مسوولان تصميم‌‏گيرنده، تصميم بر جلوگيری از حضور خبرنگار ايلنا در نشست‌‏های خبری سخنگوی دولت و برنامه‌‏های خبری رييس‌‏جمهوری گرفته‌‏اند، از حضور خبرنگار ايلنا در نشست خبری «غلامحسين الهام» ممانعت به عمل آورد.
بنا بر اين گزارش، اين دومين بار است که روابط عمومی نهاد رياست‌‏جمهوری از حضور خبرنگار ايلنا برای حضور در نشست خبری سخنگوی دولت دعوت می‌‏کند اما از ورود وی به محل برگزاری نشست جلوگيری می‌‏شود. همچنين بيش از هشت ماه است که نهاد رياست‌‏جمهوری به هيچ عنوان (غير از چهارمين نشست خبری رييس‌‏جمهور) از خبرنگار ايلنا برای حضور در برنامه‌‏های خبری رياست‌‏جمهوری دعوت نکرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با وجود اينکه ايلنا علت برخورد دولت با اين رسانه را از همه مسوولان و مديران مربوطه در نهاد رياست‌‏جمهوری و شورای اطلاع‌‏رسانی دولت از جمله شخص رييس‌‏جمهور جويا شده است، هنوز هيچ پاسخی دريافت نکرده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'از حضور خبرنگار "ايلنا" در نشست خبری سخنگوی دولت ممانعت به عمل آمد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016