سه شنبه 4 اردیبهشت 1386

استعفای نمايندگان هرمزگان در اعتراض به انتصاب استاندار جديد، مهر

شهريار مشيری نماينده بندرعباس، از استعفای ۵ نماينده استان هرمزگان در اعتراض به انتصاب استاندار جديد هرمزگان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، شهريار مشيری در حاشيه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: نمايندگان استان از انتصاب استاندار جديد بی خبر بوده اند و دراين زمينه هيچ گونه گفتگويی با نمايندگان استان صورت نگرفته‌است.

محمد آشوری نماينده بندرعباس، سيد عبدالله حسينی، شهريار مشيری، علی ديرباز، علی معلمی پور ۵ نماينده استان هرمزگان هستند که صبح سه شنبه از ورود به جلسه علنی مجلس خودداری کردند.

وی خاطر نشان کرد: استاندار جديد از مسئولان قبلی شهرداری تهران بوده و اکنون هم پيشنهاد می کنيم رئيس جمهور ۵ نفر ديگر را از شهردای تهران به مجلس بياورند تا عدم حضور ما را جبران کند تا مجلس از حد نصاب نيفتد.

سيد عبدالله حسينی نماينده ديگر استان هرمزگان نيز اظهار داشت: در کليه دولت ها وزير کشور برای انتخاب استاندار هر استان با مجمع نمايندگان آن استان تشکيل جلسه می داد و قبل از اعلام و معرفی وی با نمايندگان مشورت می کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: ما نام استاندار هرمزگان را ديرتر از مردم و از طريق رسانه های شنيديم که اين امر نشان دهنده خود رايی و بی توجهی در دولت است.

سيد عبدالله حسينی که مدعی بود وزير کشور و معاون پارلمانی وی هم در جريان اين تغيير نبوده اند، خاطر نشان کرد: دولت با اين اقدام خود نشان داد که با نمايندگان مشورت نمی کند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استعفای نمايندگان هرمزگان در اعتراض به انتصاب استاندار جديد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016