جمعه 11 خرداد 1386

چاپ سوم درخششهای تيره نوشته آرامش دوستدار، توسط انتشارات فروغ منتشر شد!

يک سال و نيم پيش چاپ دوم کتاب درخششهای تيره ، که توسط انتشارات خاوران ( پاريس) نشر شده بود ، ناياب گرديد. مدتی پيش از آن، آرامش دوستدار با قصد خود و خواست علاقه مندان در صدد وارسی و تنظيم مجدد کتاب برای چاپ سوم بود. دغدغه های فکری دوستدار حول بحث کانونی کتاب درخششهای تيره- ناپرسايی و نينديشايی فرهنگی ما- که طی دو گفتار بلند "روشنفکری ايرانی يا هنر نينديشيدن" و "نگاهی به رفتار فرهنگی ما" در آنجا آمده بود در دو سال اخير به اين انجاميد که وی رساله ای ۸۰ صفحه ای تحت عنوان" آزمونی در پرسيدن: فرانتس کافکا و ژان پل سارتر" برای دادن نمونه هايی از پرسيدن و انديشيدن به آغاز چاپ سوم کتاب بيافزايد. در آغاز اين رساله دوستدار گوشه هايی از فعاليت و توليدات کنونی فرهنگی و هنری ما در داخل و همچنين خارج کشور را بررسی کرده و به اين می پردازد که چرا در اين فعاليت ها در پی گذشت سد سال از مشروطيت و آغاز تجدد فکری چيزی در خور برای رهانيدن ما از درماندگی فرهنگی مان يافت نمی شود و بدتر اينکه جامعه در انفجار اسلامی اش روز به روز بيشتر به قهقرا و انحطاط فرهنگی می رود.
در پايان چاپ سوم درخششهای تيره نمايه مفاهيم و همچنين نمايه نام ها اضافه شده و در مجموع کتاب بالغ بر ۴۴۳ صفحه با چاپی زيبا منتشرگرديده است.
مايليم يادآوری کنيم که آرامش دوستدار نه تنها عمری را در نوشتن و پرداختن اين کتاب گذارده است بلکه در سرانجام کتاب نيز در تمام مراحل فنی انتشار ( تايپ ، صفخه آرايی ، طراحی ، انتخاب کاغذ و چاپ) دخالتی - البته مطبوع- کارشناسانه داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انتشارات فروغ خوشحال است که اثر با ارزش و پايدار آرامش دوستدار را منتشر کرده و می تواند آنرا در اختيار علافمندان فرار دهد.

آدرس برای سفارش کتاب:
foroughbook1@arcor.de

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چاپ سوم درخششهای تيره نوشته آرامش دوستدار، توسط انتشارات فروغ منتشر شد!' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016