شنبه 13 مرداد 1386

آيت‌الله خزعلی: مصباح يزدی می‌تواند جای مشکينی را پر کند، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: سياسی


يک عضو مجلس خبرگان گفت: آيت‌الله مشکينی يکی از افراد از خود گذشته، و به خدا وصل شده بود.

آيت‌الله ابوالقاسم خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) در بيان ويژگی‌های آيت‌الله مشکينی افزود: ايشان در راه خدا و خدمت به جامعه، خودسازی را آغاز کرده بود.

وی با بيان اين که "ايشان طلبه‌های خوبی را پرورش دادند" خاطرنشان کرد: ايشان در راس خبرگان به خاطر زهد و پاکدامنی و فعاليت‌هايی که در انقلاب داشتند به عنوان رياست قرار گرفتند. آيت‌الله مشکينی امام(ره) را خيلی دوست داشت و برای انقلاب حاضر بود همه چيز را از دست بدهد. ايشان از مردان بزرگ بود، خداوند روحش را شاد کند و در کنار صالحين ماوايش دهد.

اين يک عضو مجلس خبرگان درباره ويژگی‌های رييس اين مجلس و فرد جايگزين پس از وی با تاکيد بر اين‌که " اين‌هايی که برای خودشان می‌خواهند فعاليت کنند تا نامشان بلند باشد، به درد نمی‌خورند" افزود: کسانی بايد باشند که فقط برای ولايت فقيه ـ‌ که بزرگترين قله اين کار و در واقع قله اين کوه است ـ و مردم کار کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خزعلی با بيان اين که "رييس خبرگان بايد سابقه خوبی هم داشته باشد" گفت: بحمدالله افراد خوبی هم داريم مثل آقای مصباح يزدی که برای اين کار خيلی لياقت دارد واگر قبول کند می‌تواند جای آقای مشکينی را پر کند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت‌الله خزعلی: مصباح يزدی می‌تواند جای مشکينی را پر کند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016