پنجشنبه 19 مهر 1386

جزئيات تکميلی از چگونگی سقوط هواپيما در بزرگراه شهيد بابايی، فارس

خبرگزاری فارس: خلبان يک هواپيمای سبک آموزشی در حالی که قصد فرود در باند فرودگاه را داشت ناگهان تغيير مسير داده و سپس سه کيلومتر بعد از فرودگاه در معدن شن و ماسه حاشيه بزرگراه بابايی سقوط می‌کند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس که در محل حادثه حضور يافته بود، دو سرنشين اين هواپيما به دليل انفجار آن که ناشی از وجود بنزين هواپيما بود دچار سوختگی شديد شده و در دم جان سپردند.
بر پايه اين گزارش، هم اکنون ماموران اداره آگاهی، هواپيمايی نيروی انتظامی و مسئولان فرودگاه تفريحی سپهر در صحنه سقوط حضور داشته و تا لحظه ارسال خبر نيز هنوز اقدامی جهت انتقال اجساد قربانيان از محل حادثه نشده است.
بر پايه مشاهدات خبرنگار فارس، هواپيما تکه تکه شده و اجساد سرنشينان نيز کاملا سوخته است.
فرودگاه سپهر يک فرودگاه خصوصی جنب دانشگاه امام حسين در اتوبان بابايی تهران است که در آن آموزشهای خلبانی به علاقمندان ارائه می‌شود. همچنين سال گذشته نيز يک فروند هواپيما در اين فرودگاه قبل از پرواز دچار سانحه شده بود که خوشبختانه آن حادثه تلفات جانی نداشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار فارس، فرودگاه آموزشی سپهر حوالی مناطق مسکونی کوی دانشگاه امام حسين قرار دارد و هر روزه پروازهای آموزشی در حوالی مناطق مسکونی انجام می شود که در صورت وقوع سانحه و سقوط هواپيما در منازل مسکونی امکان بروز حادثه‌های جبران ناپذيری را فراهم می‌کند و لذا جا دارد تا مسئولان امر نسبت به اين نکته توجهی بيشتر را لحاظ کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جزئيات تکميلی از چگونگی سقوط هواپيما در بزرگراه شهيد بابايی، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016