سه شنبه 27 آذر 1386

نيروی دريايی سپاه سلاح‌های جديد خود را به نمايش گذاشت، فارس

خبرگزاری فارس: مرحله دوم رزمايش دريايی شهامت ۸۶ در آبهای خليج فارس با آزمايش سلاحهای مدرن نيروی دريايی سپاه با موفقيت اجرا شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و انتشارات نيروی دريايی سپاه، سردار علی رزمجو فرمانده قرارگاه عملياتی رزمايش شهامت ۸۶ نيروی دريايی سپاه گفت: اين رزمايش در آبهای نيلگون خليج فارس و با هدف کسب آمادگی لازم نيروی دريايی سپاه در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اهداف رزمايش گفت: از جمله اهداف مورد نظر، کسب آمادگی لازم در زمينه تجهيزات و نيروی انسانی و آزمايش سلاح‌های مدرن و پيشرفته‌ای است که به نيروی دريايی سپاه ملحق شده است.
فرمانده قرارگاه عملياتی رزمايش شهامت ۸۶ افزود: در اين مرحله، پدافند غير عامل، تيراندازی هوايی و سطجی، پدافند از سواحل و جزاير خليج فارس، پرش غواصان از بالگرد، انجام مراحل گشت دريايی و رهگيری شناورهای فرضی دشمن و همچنين آرايش نظامی برای انهدام شناورهای دشمن فرضی از جمله تمريناتی است که در مرحله دوم شهادت ۸۶ با موافقيت به اجرا گذاشته شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده منطقه دوم دريايی سپاه، پيام اين رزمايش را برای کشورهای حاشيه جنوبی خليج فارس پيام صلح و دوستی اعلام کرد و گفت: پيام ديگر اين رزمايش نيز همکاری در راستای حفظ امنيت خليج هميشه فارس است و ما با همه کشورهای جنوبی خليج فارس دوست بوده و روابط ديپلماتيم قوی داريم و می‌توانيم با اجرای تمرينات و برنامه‌ها، امنيت را در اين آبراه مهم برقرار کنيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نيروی دريايی سپاه سلاح‌های جديد خود را به نمايش گذاشت، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016