یکشنبه 9 دی 1386

خانواده زندانيان سياسی در منزل عبدالله نوری، نوروز

نوروز: خانواده‌های بازداشت‌شدگان سياسی و عقيدتی در نشست ماهانه روشنفکران، دانشگاهيان و فعالان سياسی که در منزل آقای «عبدالله نوری» برگزار شده بود، شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار نوروز، در اين جلسه که روز پنج‌شنبه ششم دی‌ماه برگزار شد، ابتدا «حسن يوسفی اشکوری» در سخنانی به نقد نظريه «کلام نبی بودن قرآن» يا «تفسير نبوی جهان» پرداخت. او در پايان سخنان خود، از آنجا که خانواده‌های بازداشت‌شدگان سياسی و عقيدتی هم در اين جلسه حاضر بودند، از برخی اقدامات که می‌تواند اتهاماتی را متوجه اسلام و مسلمانان کند، انتقاد کرد.
خانواده‌های زندانيان سياسی نيز، در اين نشست که با قرائت دعای کميل همراه بود، در خصوص روند پيگيری‌هايی که تاکنون برای آزادی دانشجويان بازداشتی انجام داده‌اند، با حاضران سخن گفتند.
بر اين اساس، در نشست منزل عبدالله نوری، ابتدا گزارشی از چگونگی فعاليت‌های گذشته کميته «تلاش برای آزادی بازداشت‌شدگان خودسرانه عقيدتی و سياسی» ارائه و دلايل حضور خانواده‌های زندانيان سياسی در اين برنامه بيان شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آنان گفتند که برخی رفتارها که با زندانيان انجام می‌شود، نسبتی با دين اسلام و سيره نبوی ندارد. آنان همچنين نسبت به برخی موضع‌گيری‌ها که از سوی برخی نهادها نسبت به زندانيان سياسی پيش از برگزاری دادگاه مطرح می‌شود، انتقاد کردند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خانواده زندانيان سياسی در منزل عبدالله نوری، نوروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016