سه شنبه 2 بهمن 1386

وزير دفاع: بودجه وزارت دفاع در سال ۸۷ افزايش يافته است، مهر

وزير دفاع گفت : بودجه وزارت دفاع در لايحه بودجه ۸۷ با عنايت خاص رئيس جمهور به ويژه در بحث افزايش حقوق سربازان افزايش مناسبی يافته است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، سردار نجار وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، در حاشيه افتتاح نمايشگاه توانمندی های سازمان جغرافيايی وزارت دفاع در مجلس در جمع خبرنگاران، ضمن تشريح توانمندی های سازمان جغرافيايی نيروهای مسلح به پرسش های آنان پاسخ گفت.

سردار نجار در پاسخ به سئوال خبرنگاری که در مورد ارزيابی وی از مقايسه توليدات و قابليت های سازمان جغرافيايی نيروهای مسلح با مشابه های خارجی گفت: رويکرد ما در توليدات و ساخت تجهيزات نظامی کاملا بومی است لذا برای سرويس دادن به بخش های موشکی، هوايی، فضايی و بخش های زرهی و خودرويی و دريايی نياز به توليد نقشه و امکانات و اطلاعات خودی و بومی داريم.

وی تصريح کرد: مهمترين وظيفه ما در بحث دفاع اين است که ما بر اساس دکترين دفاعی خود که دکترين بازدارندگی است ، حرکت می کنيم.

محمد نجار در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسيد جان بولتون، سفير اسبق آمريکا در سازمان ملل اظهار داشته ممکن است اسرائيل برای جلوگيری از دستيابی ايران به سلاح هسته ای به ايران حمله کند، گفت: ما بارها اعلام کرده ايم که سلاح هسته ای نداريم و نخواهيم داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: ما استفاده صلح آميز از انرژی هسته ای را در برنامه های خود داريم. ضمن اينکه اسرائيل پس از شکست مفتضحانه در جنگ ۳۳ روزه لبنان از نظر روانی در داخل خود با مشکل مواجه شده است، لذا اينها عملياتی است که برای بازگرداندن روحيه به کشور خودشان انجام می دهند.

سردار نجار خاطر نشان کرد: امروز آمار مهاجرت از اسرائيل بسيار بالا رفته است و خيلی از مردم و جوانان يهودی در داخل اسرائيل اميدی به بقای اين نظام ددمنش ندارند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: بودجه وزارت دفاع در سال ۸۷ افزايش يافته است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016