دوشنبه 15 بهمن 1386

حدادعادل: موضع ايران و مصر درباره فلسطين نزديک ‌است، مهر

رئيس مجلس شورای اسلامی با ابراز رضايت از سفر چند روزه خود به مصر از حمايت رئيس جمهور اين کشور از حق برخورداری ايران از فناوری صلح آميز هسته ای و نزديکی مواضع تهران و قاهره در موضوع فلسطين خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر غلامعلی حداد عادل رئيس مجلس شورای اسلامی که به مصر و سودان سفر کرده بود دقايقی پيش به تهران بازگشت و در جمع خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد به تشريح دستاوردهای سفر خود پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری نشست دوسالانه اتحاديه بين المجالس اسلامی در قاهره سفر شش روزه خود را موفقيت آميز ارزيابی کرد و گفت : ايران در اجلاس بسيار فعال بود.

دکتر حداد عادل با اشاره به ديدار با رئيس مجلس و رئيس جمهور مصر افزود : در ديدار با آقای مبارک رئيس جمهور مصر بر ضرورت توسعه روابط دو کشور در همه زمينه ها تاکيد شد و موضع ما در قضيه فلسطين به هم نزديک بود.

وی با اشاره به حمايت رئيس جمهور مصر از حق برخورداری ايران از فناوری صلح آميز هسته ای گفت : آقای مبارک برخی موضع گيريهای آمريکايی در موضوع هسته ای ايران را نکوهش کرد.

رئيس مجلس شورای اسلامی گفت : مردم مصر علاقه زيادی به مردم ايران نشان می دادند و ما در اين سفر با اعضای انجمن دوستی مصر و ايران همچنين با استادان زبان فارسی در دانشگاههای مصر ديدار داشتيم .

وی به بازديد از مسجد رأس الحسين و مسجد زينب نيز اشاره کرد .

دکتر حداد عادل گفت : ما کاملا از سفر به مصر رضايت داريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد : سفر ما به سودان به دعوت رئيس مجلس سودان و در پاسخ به سفر ايشان به ايران انجام شد و مذاکرات خوبی با رئيس مجلس و رئيس جمهور سودان داشتيم.

رئيس مجلس افزود : در سودان نشاط فکری و اسلامی خوبی وجود داشت.

وی بر توسعه روابط ايران با مصر و سودان تاکيد کرد.

دکتر حداد عادل را در سفر به مصرو سودان چند نفر از نمايندگان مجلس همراهی می کردند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حدادعادل: موضع ايران و مصر درباره فلسطين نزديک ‌است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016