شنبه 17 فروردین 1387

فاطمه کروبی: خاتمی بايد از برخی اطرافيانش فاصله بگيرد، مهر

- تعامل اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست‌جمهوری بعيد است

سخنگوی ائتلاف مردمی اصلاحات تعامل گروههای اصلاح طلب را با يکديگر در انتخابات رياست جمهوری آينده بعيد دانست و گفت برای رسيدن به اين تعامل خاتمی بايد از جمعی از اطرافيانش فاصله بگيرد.
به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه کروبی سخنگوی ائتلاف مردمی اصلاحات که عصر امروز در نشستی خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی سخن می گفت ، اعلام کرد که اين تشکل با تمام جديت در دور دوم انتخابات مجلس حضور خواهد داشت.

وی همچنين اعلام کرد: نامزدهای حزب اعتماد ملی نيز که در تهران و ساير استانها به دور دوم انتخابات مجلس هشتم راه يافته اند، قطعا در اين انتخابات حضور خواهند داشت و منصرف نخواهند شد.

فاطمه کروبی درباره نامه رسول منتجب نيا قائم مقام حزب اعتماد ملی به سيد محمد خاتمی برای فاصله گرفتن وی از برخی اطرافيانش نيز گفت : با تشکيلات و انحصارگری که در ستاد ائتلاف اصلاح طلبان وجود دارد بعيد می دانم که برخی مرزبنديها برداشته شود و اصلاح طلبان برای انتخابات رياست جمهوری به تعامل برسند، مگر اينکه خاتمی از جمع افراد ذکر شده فاصله بگيرد.

دبير کل مجمع اسلامی بانوان با بيان اينکه اين تشکل ازهم اکنون درحال تدوين برنامه های خود برای حضوری فعال در انتخابات رياست جمهوری آينده است خاطرنشان کرد : برخلاف برخی ادعاها هيچ ضربه ای از انتخابات مجلس هشتم به ما وارد نشده و اگر هم بی مهريهايی را شاهد بوديم اين خصلت سياست است و ما هزينه فعاليتهای سياسی را از ابتدا پذيرفته ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درپاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اختلاف اعتماد ملی با ستاد ائتلاف اصلاح طلبان افزود: اين اختلاف سليقه عاملی واقعی وغيرقابل اجتناب است که از سال ۷۸ بين برخی اصلاح طلبان بوجود آمد و در دوره دوم رياست جمهوری آقای خاتمی نيز بيشتر شد.

کروبی حذف کردن نام قائم مقام حزب اعتماد ملی را از ليست انتخاباتی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم يکی از مصاديق اختلاف سليقه ميان اصلاح طلبان عنوان کرد و ادامه داد : اين امر در مجلس پنجم نيز وجود داشت و نمی توان گفت که اتفاقی تازه بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فاطمه کروبی: خاتمی بايد از برخی اطرافيانش فاصله بگيرد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016