دوشنبه 26 فروردین 1387

پاسخ رئيس دانشگاه تهران به اخبار موجود پيرامون تغييرات در دانشگاه تهران، مهر

رئيس دانشگاه تهران که پيش از اين اعلام کرده بود با مديران فعلی کار می کند و هيچ مسئله ای با آنها ندارد، درباره اخبار تغييرات مديريتی اين دانشگاه در روزهای اخير و پس از اولين تغيير مديريتی در اين دانشگاه گفت: اين مباحث و اخبار حاشيه دانشگاه هستند و بايد به متن پرداخت.
فرهاد رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر با وجود اينکه اخبار تغييرات مديريتی ديگر در دانشگاه تهران را حاشيه خواند، خاطرنشان کرد: البته همه اخبار اهميت خود را دارند.

رئيس دانشگاه تهران از برنامه ريزی جدی در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: متن دانشگاه توليد علم و دانش است و برنامه ريزی جدی برای دسترسی به قله های دانش صورت می گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دکتر فرهاد رهبر پيش از اين با بيان اينکه هر مديری بايد تيم کاری خود را خودش انتخاب کند به مهر گفت: اکنون با معاونان و مديران فعلی کار می کنم و هيچ مسئله ای نيز ندارم و با يکديگر جلو می رويم. چنانچه لازم شد در دانشگاه تهران نيز مانند زمانی که در سازمان مديريت بودم عمل می شود.

رئيس دانشگاه تهران يادآور شد: در سازمان مديريت آن مديرانی که مناسب نبودند، تغيير کردند و آنهايی که مناسب بودند، حفظ شدند بنابراين اين قول را نمی توان داد که هيچ مديری تغيير نمی کند و از طرفی هم با کسی عقد اخوت نبسته ام.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ رئيس دانشگاه تهران به اخبار موجود پيرامون تغييرات در دانشگاه تهران، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016