سه شنبه 27 فروردین 1387

تلاش نايب رئيس مجلس برای ابقای وزير کشور، آفتاب


آفتاب: محمدرضا باهنر، نايب رئيس مجلس در روزهای گذشته برای ابقای وزير کشور به تکاپو افتاده است.

به گزارش خبرنگار سياسی آفتاب، باهنر روز گذشته با چند تن از مسئولان دولتی ملاقات داشته و خواستار جلوگيری از برکناری وزير کشور شده است. همچنين نايب رئيس مجلس هفتم ديروز با حضور در وزارت کشور ساعاتی با پورمحمدی وزير کشور مذاکره کرد. در اين رابطه منابع آگاه خبر داده‌اند که باهنر به وزير کشور قول داده است که در مقامش ابقا شود.

بنا به اين گزارش در ادامه تلاش‌های باهنر برای ابقای پورمحمدی وی از جلسه روز يکشنبه مجلس نامه‌ای را برای حمايت از وزير کشور تهيه کرده و اين نامه تاکنون به امضای ۱۳۰ تن از نمايندگان مجلس هفتم رسيده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين رابطه يکی از سايت‌های خبری مخالفت رهبر معظم انقلاب را برای تغيير وزير کشور اعلام کرده بود. اما يکی از نمايندگان مجلس در اين خصوص به آفتاب گفت: «بعيد می‌دانم زمانی که رئيس جمهور بدون مشورت با مقام معظم رهبری خبر تغيير وزير کشور را اعلام کرده است ايشان با اين تغييرات مخالفت کنند».

وی افزود: «رئيس جمهور با وزير کشور حدود يکسال است که مشکل دارد و شايعه تغيير وزير کشور در يکسال گذشته وجود داشته است. اما اختلافات احمدی نژاد با پورمحمدی در ماه گذشته تشديد شد و رئيس جمهور هم تصميم به برکناری وی گرفت».

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تلاش نايب رئيس مجلس برای ابقای وزير کشور، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016