جمعه 10 خرداد 1387

سرپرست وزارت‌ کشور: تغييرات وزارت کشور سياسی نيست، در استانداری‌ها حذف و اضافه داريم، ايسنا

- بحث تغييرات از يک سال پيش شروع شده بود

سپرست وزارت کشور گفت: بررسی بحث تغييرات ساختاری و تشکيلاتی در وزارت کشور و استانداری‌ها از حدود يک سال پيش شروع شده است، کارگروه‌های مختلفی نيز روی اين موضوع کار کردند و جمع‌بندی و نتايج آن در جلسات مختلفی مطرح و تائيد شده است.

سيدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: مراحل نهايی بررسی و ساختار و تشکيلات وزارت کشور به انجام می‌رسد و ان‌شاءالله اين هفته ابلاغ می‌شود.

وی با بيان اين که هدف از اين تغييرات رفع ابهام در مورد بعضی از تشکيلاتی است که مشابه يا موازی هستند، افزود: تلاش وزارت کشور در جهت ارتقای سطح کارآمدی و کيفيت سازمان است تا بتواند خدمت‌رسانی بيشتر، بهتر و روان‌تری داشته باشد.

هاشمی هم‌چنين با بيان اين که طرح اين موضوع به هيچ وجه سياسی نيست، افزود: اين موضوع از قبل مطرح بوده است و در جلسات کارشناسی به اين نتيجه رسيده‌ايم، آقای پورمحمدی نيز نظرات خود را در اين زمينه اعلام کرده‌اند.

سرپرست وزارت کشور در ادامه گفت: اين تغييرات مراحل خود را پشت سر گذاشته، اما به دلايلی اجرای آن به تاخير افتاده بود که بازنگری مجدد آن در هفته گذشته انجام شد. مراحل نهايی آن نيز به زودی آماده و هفته آينده ابلاغ می‌شود.

هاشمی گفت: بخش اول اين تغيير و تحولات تشکيلاتی و در سطح وزارتخانه و استانداری‌ها صورت می‌گيرد. در پست‌های سازمانی و مجموعه معاونت‌ها نيز برخی ادغام‌ها و يا تغييرات را داريم و برای نمونه در استانداری‌ها پست‌های معاونت‌ها حذف و اضافه خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمی در پايان در پاسخ به اين پرسش که آيا استعفای «اکبريان» معاون بين‌الملل و ارتباطات وزارت کشور، پذيرفته شده است؟ گفت:‌ ايشان از قبل استعفا کرده‌اند و اين استعفا پيش از اين هم از سوی جناب آقای پورمحمدی پذيرفته شده است؛ اما من از ايشان خواهش کردم به لحاظ اين تغييرات که انجام شد در خدمت ايشان باشيم تا ان‌شاءالله در فرصت بعد.

Copyright: gooya.com 2016