چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387

انتخابات انجمن اسلامی اميرکبير برای سومين سال پياپی در فضای امنيتی دولت نهم برگزار شد، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه اميرکبير به صورت آزاد و با شرکت دانشجويان اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنامه اميرکبير انتخابات شورای مرکزی با شرکت ۱۱ کانديدا به صورت باز و با رای مستقيم دانشجويان در صحن دانشگاه برگزار شد. هيئت نظارت بر انتخابات با صدور اطلاعيه ای نتايج انتخابات روز گذشته را اعلام کرد. متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

دانشجويان فهيم دانشگاه اميرکبير؛

با توجه به محدوديت های فراوان پيش رو در خصوص برگزاری انتخابات سالانه شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجويان و همچنين سنگ اندازی، کارشکنی و عدم همکاری مديريت انتصابی دانشگاه، دکتر رهايی، در اين زمينه، انتخابات اين دوره انجمن اسلامی اميرکبير، همانند سال گذشته، با اعمال تغييراتی در شيوه اجرا و اطلاع رسانی، روز گذشته، سه شنبه ۳ ارديبهشت ۸۶ از ساعت ۹ الی ۱۹ برگزار شد. آرای دانشجويان از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به وسيله يک صندوق ثابت و از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ به وسيله دو صندوق سيار در صحن دانشگاه و خوابگاه های دانشجويی جمع آوری شد.

هيئت نظارت بر انتخابات پس از شمارش آرای ريخته شده به صندوق ها، نتيجه اين انتخابات را به شرح زير اعلام می دارد: کل آرای ريخته شده به صندوق: ۹۲۶ رای / آرای باطله: ۴۳ رای / منتخبين دوره جديد شورای مرکزی:

۱- مجيد شيخ پور، ۷۵۴ رای
۲- اسماعيل سلمانپور، ۶۹۲ رای
۳- نصراله کشاورز، ۶۳۱ رای
۴- حسين ترکاشوند، ۶۰۲ رای
۵- پويان محموديان، ۵۸۹ رای
۶- ناصر پويافر، ۵۶۱ رای
۷- ياسر ترکمن، ۵۰۷ رای

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دانشجويان محترم می توانند شکايات خود را حداکثر تا روز جمعه، ۶ ارديبهشت ماه، به وسيله يکی از اعضای فعلی شورای مرکزی انجمن به اطلاع هيئت نظارت برسانند. نتايج نهايی انتخابات پس از بررسی شکايات روز شنبه، ۷ ارديبهشت، اعلام خواهد شد.

هيئت نظارت بر انتخابات شورای مرکزی
انجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه اميرکبير
(پلی تکنيک تهران)
۴/۲/۸۷

Copyright: gooya.com 2016