دوشنبه 30 اردیبهشت 1387

فيلتر شدن خبرنامه اميرکبير برای چهارمين بار هم زمان با واکنش دادگستری به يکی از اخبار اين سايت، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: سايت دانشجويی خبرنامه اميرکبير طی روز گذشته و امروز تقريبا توسط کليه ISPها در داخل ايران فيلتر شد.

به گزارش خبرنامه اميرکبير هم زمان با انتشار جوابيه دادگستری استان تهران در واکنش به يکی از اخبار منتشر شده توسط اين خبرنامه که از فشارهای وارده به قاضی دادگاه تجديدنظر جهت تاييد حکم حبس سه دانشجوی بيگناه اميرکبير پرده برداشت، اين سايت فيلتر شد.

به نظر می رسد فيلتر شدن چهارمين آدرس سايت خبرنامه اميرکبير بی ارتباط به جوابيه صادره توسط دادگستری استان تهران نباشد. متن اين جوابيه که توسط ايسنا منتشر شده، به شرح زير است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دادگستری استان تهران درباره انتشار خبری در خبرنامه دانشجويی اميرکبير اطلاعيه‌ای صادر کرد. به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين اطلاعيه آمده است: به دنبال انتشار خبری از طريق خبرنامه دانشجويی اميرکبير در روز سه‌شنبه مورخ بيست و چهارم ارديبهشت ماه سال يک هزار و سيصد و هشتاد و هفت، جهت تنوير اذهان مخاطبان ارجمند به اطلاع می‌رساند برخلاف آن‌چه در خبر مذکور ذکر شده، هيات قضات شعبه چهل و چهارم دادگاه تجديدنظر استان تهران در کمال استقلال، با بهره‌گيری از محتويات پرونده و تحقيقات به عمل آمده و پرهيز از هرگونه اعمال نظر، وفق مقررات قانونی به موضوع رسيدگی و اظهارنظر قضايی کرده است. بديهی‌ترين انتظار از يک نشريه دانشجويی با هدف اطلاع‌رسانی، انعکاس صادقانه واقعيت‌ها است.

Copyright: gooya.com 2016