چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387

کارمندان بدحجاب ادارات مازندران اخراج می شوند، اميرکبير

استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعايت ضعيف الگوی حجاب در دستگاههای اجرايی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند.

ابوطالب شفقت عصر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران در استانداری افزود: کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ايرانی را رعايت نمی کند نبايد در اين دولت خدمت کند.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه حجاب و عفاف موظف است در دستگاههای اجرايی استان برای ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و شناسايی و اخراج زنان بدحجاب در ادارات مازندران اقدام جدی و سريع انجام دهد.

استاندار مازندران با اشاره به اينکه اساسی ترين محور و برنامه دستگاههای اجرايی در مسائل اجتماعی بايد ترويج فرهنگ عفاف و حجاب باشد تصريح کرد: حجاب بايد اولويت استخدام و گزينش نيروها در ادارات شود.

شفقت با اظهار تاسف از کثرت بدحجابی در دانشگاه ها و مراکز درمانی و بيمارستانی مازندران يادآور شد: طرح امنيت اجتماعی بايد در ادارات و جامعه با شدت و حدت بيشتری صورت گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جانشين شورای فرهنگ عمومی مازندران با اعلام اين مهم که آموزش و پرورش و دستگاههای تعليم و تربيت نقش اساسی در ترويج و الگو سازی فرهنگ حجاب در مدارس دخترانه دارند اذعان داشت: بايد به نحوه حجاب دانش آموزان دختر و رفتار آنان در مدارس استان کنترل بيشتری صورت گيرد.

استاندار مازندران در ادامه يادآور شد: قالب زنان و کارکنان دستگاههای اجرايی نجيب و پاکدامن بوده و امنيت کاملی در ادارات استان برای زنان و بانوان شاغل فراهم است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کارمندان بدحجاب ادارات مازندران اخراج می شوند، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016