شنبه 21 اردیبهشت 1387

آخرين وضعيت پرونده هانا عبدی و روناک صفارزاده در گفتگو با محمد شريف وکيل مدافع ايشان، ادوار نيوز

ادوارنيوز: دکتر محمد شريف وکيل دادگستری در گفتگو با خبرنگار ادوارنيوز آخرين وضعيت پرونده هانا عبدی و روناک صفارزاده را تشريح کرد.
شريف در خصوص وضعيت پرونده هانا عبدی گفت:روز سه شنبه هفته گذشته جلسه رسيدگی به اتهامات هاناعبدی در شعبه دوم دادگاه انقلاب سنندج برگزار گرديد. در اين جلسه اتهام" اجتماع و تبانی جهت ارتکاب به جرم"موضوع ماده ۶۱۰ قانون مجازات اسلامی که ضمن کيفرخواست به عنوان اتهام مطرح گرديده بود تفهيم گرديد.
شريف ادامه داد: در اين جلسه آخرين دفاع نيز از موکل بنده اخذ شد و علی الاصول دادگاه اين هفته مبادرت به صدور رای برای هانا عبدی خواهد کرد.

شريف در مورد پرونده روناک صفارزاده نيز گفت: دادگاه برای اين پرونده وقت احتياطی تعيين نموده است و علی الاصول دادگاه پس از آن برای جلسه دوم رسيدگی به اتهامات ايشان تعيين وقت خواهد کرد.
شريف گفت¨: اتهام روناک صفارزاده محاربه اعلام شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريف با تشريح آخرين وضعيت موکلانش گفت: هردو موکل در کماکان در زندان عمومی سنندج محبوس می باشند و برای تبديل قرار بازداشت به وثيقه مجددا لايحه ای به هر دو شعبه رسيدگی کننده به پرونده تسليم شده است اما تا بحال قرار بازداشت موقت به دفعات تمديد شده است و اعتراضات بنده به اين تمديد قرارها مورد قبول دادگاه واقع نشده است.

Copyright: gooya.com 2016