یکشنبه 29 اردیبهشت 1387

احمدی ‌نژاد امروز ۸ تذکر از مجلس گرفت، شهاب ‌نیوز

در جلسه امروز یک‌شنبه مجلس شورای اسلامی، 10 تذكر نمایندگان مجلس به رئیس جمهور كه غالباً درباره مصوبات سفرهای استانی هیات دولت بود، قرائت شد.

حسینی نماینده مردم قروه و حیدری نماینده سقز و بانه در تذكری به وزیر كشور خواستار رسیدگی به علت ضرب و شتم و اهانت به یك نفر از دانش‌آموزران راهنمایی نمونه شهرستان احرار توسط فرماندار شهرستان قروه در ایام انتخابات شدند.

باغبانیان نماینده نطنز و قمصر به رئیس جمهور در خصوص دستور اجرایی شدن مصوبات هیات وزیران به شهرستان نطنز در خصوص آب‌رسانی و انجام طرح فاضلاب نطنز و بادرود تذكر داد.

علیخانی نماینده بوئین‌زهرا و آوج نیز در تذكری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور برای رسیدگی به وضعیت شركت كمپرسورسازی قزوین؛ احیای شركت و جلوگیری از اخراج 800 نفر از كارگران آن شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنین علیخانی در تذكر جداگانه‌ای به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور پرداخت حقوق، مزایا و مطالبات معوقه كارگران شركت كارخانجات فرش پارس استان قزوین تذكر داد.

این نماینده مجلس همچنین در تذكر دیگری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور عاجل برای پرداخت سنوات بازنشستگی فرهنگیان بازنشسته سال 1386 شهرستان قزوین‌ شد.

حسنوند نماینده سلسله و دلفان به رئیس جمهور در خصوص دستور تجهیز و بهره برداری از بیمارستان 64 تخت‌خوابی سلسله و جاده حیاتی الشتر به بروجرد با توجه به مصوبه سفر دوم هیات دولت به استان لرستان، تذكر داد.

فرهنگی و میرتاج‌الدینی نمایندگان تبریز، امیرحسن‌خانی نماینده فردوس و طبس و گرانمایه‌پور از كاشان در تذكری به رئیس جمهور، وزرای جهادكشاورزی و نیرو خواستار توجه به ضرورت اقدام عاجل برای جلوگیری از افزایش قیمت نهاده‌های كشاورزی، كود و تجدید نظر در جریمه‌ چاه‌های آب به منظور كاهش فشار بر كشاورزان، باغداران و دامداران و اجتناب از اثرات گسترده تورم شدند.

نژادفلاح نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد نیز به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی به علت كوتاهی فرماندار ساوجبلاغ از ساخت و سازهای غیر مجاز، تغییر كاربری‌ها و كوتاهی از تكریم ارباب رجوع در دولت مهرورز، تذكر داد.

شدت گرفتن بیماری و کسالت دکتر احمدی‌نژاد؟
شهاب‌نیوز ـ در حالی که برخی سایت‌های خبری ظرف هفته‌های اخیر از کسالت و بیماری دکتر احمدی‌نژاد به دلیل «فشارهای سنگین کاری» خبر داده‌اند، روز شنبه برای سومین بار طی چند هفته اخیر بیماری رئیس‌جمهور مانع حضور وی در یک برنامه از پیش تعیین شده گشت.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، منابع نزدیک به دولت عصر شنبه اعلام کردند محمود احمدی نژاد كه قرار بود امروز در همایش ملی روابط عمومی‌ها سخنرانی كند، به دلیل كسالت در این همایش حضور نیافت.

این خبر در حالی منتشر شده که آقای احمدی نژاد در سفر اخیر به استان گلستان نیز دچار بیماری شد و رسانه‌های نزدیک به دولت اعلام کردند وی به دلیل «بی‌حالی ناشی از فعالیت سنگین کاری» برخی برنامه‌های خود از جمله دیدار چهره به چهره با مردم گلستان که قرار بود عصر پنج‌شنبه انجام شود را لغو کرده است.

احمدی‌نژاد چندی قبل در جریان سفر به خراسان رضوی و مشهد نیز دچار بیماری شد و به دلیل بیحالی و کاهش فشار خون، برخی از برنامه‌های خود در جریان آن سفر را نیز لغو کرد یا زمان بندی آن‌ها را تغییر داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی ‌نژاد امروز ۸ تذکر از مجلس گرفت، شهاب ‌نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016