پنجشنبه 22 فروردین 1387

احمدی‌نژاد: موضع برخی افراد علیه طرح اقتصادی دولت حرف دشمن است، مهر

رئیس جمهور با اشاره به طرح بزرگ اقتصادی دولت مبنی بر تحول و جراحی اقتصاد کشور گفت: متاسفانه یک هفته از تعطیلات نوروز نمی گذرد که برخی افراد درباره طرح اقتصادی دولت که هنوز اعلام نشده موضع گیری می کنند و حرف های دشمنان را ترجمه می کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مشهد مقدس، رئیس جمهور که در نخستین ساعات ورود به این شهر در حرم رضوی در جمع مردم سخن می گفت با بیان این مطلب اظهار داشت : همان طوری که در پیام نوروزی اعلام کردم سال 87 سال تحول اقتصادی است و دولت برای این موضوع طرح بزرگ تحول اقتصادی را دارد که بنده این طرح را در یک گفتگوی تلویزیونی تشریح و مسئولیتها را برای مردم اعلام خواهم کرد.

وی افزود : ما امروز باید خودمان را برای یک جراحی بزرگ اقتصادی آماده کنیم.

دکتر محمود احمدی نژاد ادامه داد: ما باید به سرعت مشکلات داخل کشور را برطرف و ایران عزیز را بسازیم. امروز باید مسائل عمرانی را برطرف کنیم و به مسئولیت جهانی انقلاب فکر کرده و به آن دست پیدا کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به موضع گیریهای خصمانه دشمنان اسلام به ویژه دشمنان ملت ایران اشاره کرد و گفت : دشمنان ما امروز به شدت از پیشرفت ملت ناراحت هستند ، اما بنده در همین جا به آنان اعلام می کنم که بدانند با وجود اینکه در موضوع هسته ای در برابر ملت ایران مقاومت کرده اند ولی دیدند که ملت ایران با جوانان دانشمند خود به ایران هسته ای تبدیل شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئیس جمهور خطاب به مردم گفت : شما مردم شهر مشهد مقدس بدانید که بحث هسته ای بهانه ای است که دشمنان اسلام از آن علیه پیشرفت ملت ایران استفاده کردند.

وی افزود : امروز موضوع عراق، افغانستان، فلسطین همگی بهانه ای است برای اینکه آنان جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند. دشمنان ما قطعنامه صادر می کنند که ایران پیشرفت نکند ولی بنده به شما اعلام می کنم که ما باید امروز با همت یکدیگر ایران را بسازیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای اشاره و گفت: بنده دو سال قبل در همین محل به ملت شریف ایران اعلام کردم که جمهوری اسلامی ایران به فناوری هسته ای دست پیدا کرده، امروز نیز بار دیگر در همین محل اعلام می کنم ملت ایران به قله فناوری صلح آمیز هسته ای رسیده و دشمنان اسلام دیگر نمی توانند در برابر پیشرفت ملت ایران بداخلاقی کنند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی خطاب به دشمنان ادامه داد : شما فکر می کنید که با فشار اقتصادی ملت ایران را از عزم خود باز خواهید داشت، اما باید بدانید که دوران زورگویی شما به پایان رسیده است و ملت ایران از ادبیات زورگویانه شما عبور کرده است امروز ملت ایران در سطح بالایی از کمال ایستاده و ابرقدرتها را زیر پای خود می بیند.

وی ادامه داد : متاسفانه برخی از کشورها هنوز تصور می کنند که با تبلیغات منفی و فشارهای اقتصادی می توانند ملت ایران را از مسیر خود منحرف کنند.

احمدی نژاد خطاب به حاضران گفت : بنده به شما اعلام می کنم که پیروزی در همین راه است، سرافرازی همین است که در راستای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کنیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه ملت ایران امروز پرافتخارترین ملتهای جهان است تصریح کرد : اینکه می بینید ملت ایران پرچمدار برادری و عزت در جهان است به خاطر پیگیری خط نورانی امام و ولایت است. بر اثر پیگیری خط امامت است که امروز ملت ما به ملتی الگو برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است.

رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور گفت : متاسفانه امروز جهان بشری گرفتار سیاستهای مخفی و برنامه های سلطه گران جهان شده است. امروز برخی قدرتهای بزرگ با تنظیم سازمانهای جهانی و حاکمیت بر رسانه ها و جریانهای تبلیغی و پولی و مقرراتی جهانی می خواهند همه فرهنگ، حیثیت، فرصت، ناموس و غیرت ملتها را یکجا مصادره کنند و سلطه خود را بر ذخایر جهان ابدی کنند.

وی یادآور شد : آنها با هم می نشینند و جلسه می گذارند تا برای ملتها تصمیم بگیرند و از سوی دیگر انتظار دارند ملتها ، مقررات آنان را اجرا کنند که متاسفانه وضعیت شصت سال گذشته جهان نمونه بارز زورگویی آنان است.

احمدی نژاد با بیان اینکه دموکراسی، عدالت و صلحی که آنها از آن دم می زنند همگی دروغ است گفت : برخی کشورهای زور گو به سرکردگی استکبار جهانی آمریکا می خواهند فشارهای تحمیلی خود را به زور تبلیغات به ملتها متحمل کنند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی افزود : چند سال قبل در یک حرکت مشکوک اتفاقی در نیویورک افتاد که ومعلوم نشد که چه کسی آن را انجام داد و چه کسانی محکوم شدند، سپس آن اتفاق را مسئولان همان کشور بهانه ای کردند و به عراق حمله کردند که بر اساس گزارشات رسمی تا امروز بیش از یک میلیون نفر در عراق کشته شده اند. آنها این برنامه را اجرا کردند تا به منابع نفت و انرژی منطقه دست پیدا کنند و از سوی دیگر جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرند.

رئیس جمهور در ادامه خطاب به کشورهای سلطه گر گفت : دوران سلطه شصت ساله و جنایتهای شما بعد از جنگ جهانی دوم، دورانی که با تبلیغات مسموم و فشارهای سیاسی و رسانه ای و بین المللی وهمچنین لشگرکشی ملتها را تهدید کردید به پایان رسیده است. امروز تمامی ملت ها بیدارند و در برابر شما ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد : شما که در جلسات خود ملت ایران را محکوم می کنید حال بدانید که تمامی ملتها بیدار شده اند و در مقابل شما ایستادگی خواهند کرد.

احمدی نژاد خطاب به دشمنان اظهار داشت : شما می خواهید بشریت را به سمت پوچگرایی ببرید اما ملت ایران بشریت را به ارزشهای متعالی و انسانی دعوت می کند، سیاستهای شما انحصارطلبی در علم ، فرهنگ و فناوری است ولی سیاست ملت ایران رفع اشغالگری، ترویج علم و صلح است.

رئیس جمهور تاکید کرد: شما کشورهای استکباری بدانید ملت ایران راه نورانی خود را پیدا کرده و با اقتدار این راه را ادامه خواهد داد و تا فتح قله های عزت از پای نخواهد نشست و اگر شما بخواهید با استفاده از سازمانهای جعلی در برابر ملت ایران ایستادگی کنید در مقابل شما به مقابله خواهد پرداخت.

تا ساعتی دیگر جلسات کارگروههای تخصصی با حضور رئیس جمهور در محل استانداری برگزار می شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی‌نژاد: موضع برخی افراد علیه طرح اقتصادی دولت حرف دشمن است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016